Archief - Onderdelen waterkoeling (Meeneem 300€)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rafbanaan

Legacy Member
Hey,

Wegens het overschakelen naar terug lucht, mag deze hele set weg. (Klik op de foto om te vergroten :))

Bieden mag, maar blijf redelijk en serieus. Heel het pakket mag weg vanaf 300€ excl.

0. EK-Supreme HF - Full Nickel

1. Op welke datum heb jij het product gekocht? 23 September 2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Overschakeling naar lucht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Goede
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Ja
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) Stel iets voor

0. Thermochill PA120.3 Triple - 360 (15mm)

1. Op welke datum heb jij het product gekocht? 23 September 2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Overschakeling naar lucht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Momenteel hangt er nog plak aan, wordt verwijderd. deze heeft ook gemodde schroefdraad naar M4.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Ja
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) Stel iets voor
De overloop van 3/8 naar 1/2 zit er nog op. Kan eventueel afgehaald worden.

0. Koolance Pump PMP-400 (Deze moet binnen voor garantie - hoe ik jullie vanop de hoogte)

1. Op welke datum heb jij het product gekocht? -
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Overschakeling naar lucht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Zal nieuw zijn
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Ja
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) Stel iets voor

0. EK-DDC X-TOP Rev.2 Acetal

1. Op welke datum heb jij het product gekocht? 23 September 2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Overschakeling naar lucht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Heeft beschadiging aan een kant (zie foto).
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Ja
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) Stel iets voor

0. Bitspower Water Tank Z-Multi 80 - POM BP-WTZM80P-BK

1. Op welke datum heb jij het product gekocht? 23 September 2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Overschakeling naar lucht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Goede
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Ja
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) Stel iets voor

0. 13MM (1/2) Bitspower Schroeffitting Silver Shiny - G1/4 (9 stuks)

1. Op welke datum heb jij het product gekocht? 23 September 2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Overschakeling naar lucht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Goede
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Ja
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) Stel iets voor

0. Bitspower Silver shining G1/4 T-rotaray-adapter


1. Op welke datum heb jij het product gekocht? 23 September 2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Overschakeling naar lucht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Goede
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Ja
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) Stel iets voor

0. Slang kraan zilver (13MM 1/2)

1. Op welke datum heb jij het product gekocht? 23 September 2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Overschakeling naar lucht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Goede
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Ja
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) Stel iets voor

0. Slangen aansluiting 1/2 + slangen klem (zwart)


1. Op welke datum heb jij het product gekocht? 23 September 2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Overschakeling naar lucht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Goede - slangenklem heeft wat verf af waar je moet samenknijpen
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Ja
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) Stel iets voor

0. Bitspower G1/4 Temperature Sensor Stop Fitting Matt Black BP-MBWP-CT

1. Op welke datum heb jij het product gekocht? 23 September 2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Overschakeling naar lucht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Goede
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Ja
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) Stel iets voor


Iets anders:
0. 120mm Alumino Fan Filter Zwart(3x) - Gekocht bij it-service.be -

1. Op welke datum heb jij het product gekocht? 17 augustus 2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Niet meer nodig
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Goede
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Was in een zakje dat ik niet meer heb

rafbanaan

Legacy Member
Vind ik iets te laag, ik dacht aan een €50 minimum.

Maar let ook op dat ik enkel zaken (die worden genoteerd) afsluit als de hele set verkocht geraakt. Ik heb geen zin om 5 maand met x of y te blijven zitten.

Daarmee ook de meeneem op het hele pakket en verkies ik dit ook.

rafbanaan

Legacy Member
Beiden te laag.


Fans minimum 20€ excl.

EK: minimum 48€ excl.

Momenol

Legacy Member
niet te veel stof in de fans enzo, dat het geluidsniveau kan verhogen?
zo niet, bod van 20 euro op de 3 fans.

Momenol

Legacy Member
wanneer sluit je af? want zou graag de fans zo snel mogelijk hebben.

rafbanaan

Legacy Member
Laten we zeggen vrijdagavond, aangezien ik in het weekend pas naar de post kan :)

Momenol

Legacy Member
kan je mij je rekeningnummer en gegevens al pmen. ik zal een screenshot sturen van de betaling zodat ik niet tot dinsdag moet wacht voor verzending.

Gurt11

Legacy Member
13MM (1/2) Bitspower Schroeffitting Silver Shiny - G1/4 (9 stuks)

Hoeveel zou het kosten om te verzenden? (Naar Diepenbeek in Limburg)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan