Archief - onderdelen te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stregab4

Legacy Member
onderdelen te koop

1x Intel Core 2 Quad Q6600, 2.40GHz, SLACR Processor Quad Core Processor.40€
1x moederbord P5Q Deluxe LGA775.€30
2x Rams 2gb DDR2:800. 30€
als je alles neemt van hier boven mag je het hebben voor 80€


1x Intel® Core™2 Extreme Processor QX9650
(12M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)80€

1x Moederbord P5Q Deluxe LGA775.€40

2x Rams 2Gb DDR2:1066. 40€

1x GPU asus GTX8800. 50€

forcas

Legacy Member
denk dat je beter je thread aanpast en per set te koop aanbied

Gamer

Legacy Member
€ 160 voor QX9650 - ram en moederbord.

PM me voor details.

DJones

Legacy Member
1x Intel Core 2 Quad Q6600, 2.40GHz, SLACR Processor Quad Core Processor.40€
1x moederbord P5Q Deluxe LGA775.€30
2x Rams 2gb DDR2:800. 30€
als je alles neemt van hier boven mag je het hebben voor 80€


cpu koeler is erbij
IQ shield mainbord is erbij

80€ excl dan geboden

forcas

Legacy Member
DJones zei:
1x Intel Core 2 Quad Q6600, 2.40GHz, SLACR Processor Quad Core Processor.40€
1x moederbord P5Q Deluxe LGA775.€30
2x Rams 2gb DDR2:800. 30€
als je alles neemt van hier boven mag je het hebben voor 80€


cpu koeler is erbij
IQ shield mainbord is erbij

80€ excl dan geboden

@Gamer
Als ik hier een deal heb.
Zou je het eventueel zien zitten om andere HW voor mij mee te nemen ?

moest dit niet doorgaan heb ik ook wel interesse

stregab4

Legacy Member
@ Djones ja cooler zit er op en je kan bij mij zien als alles werk moet alles wel komen halen

heb anders nog een gpu GTX8800 van asus mag weg voor 40€

@forcas als ik niets terug krijg kan je er om komen weg is weg!!!!!!!!!

DJones

Legacy Member
stregab4 zei:
@ Djones ja cooler zit er op en je kan bij mij zien als alles werk moet alles wel komen halen

heb anders nog een gpu GTX8800 van asus mag weg voor 40€

@forcas als ik niets terug krijg kan je er om komen weg is weg!!!!!!!!!

Ok prima

graag pmtje afhandeling

Gamer

Legacy Member
Beste Pandekip,
Afspraken zijn reeds gemaakt, niet echt netjes om hoger te bieden niet ?

Pandekip

Legacy Member
Mijn excuses, ik had nergens bevestiging van je bod gezien eigenlijk (dacht dat je niet kon afhalen). Ik dacht eerlijk gezegd ook gewoon 160 te bieden wegens geen bod maar had al 165 geschreven... die 5 euro meer of minder maakte me nu niet uit. Lijkt nu idd wel slecht van me :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan