Archief - Onderdelen + randapp.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoffVdV

Legacy Member
Wegens wijziging in huidige setup verkoop ik enkel onderdelen

- Artic Cooling GTX Pro (voor de 285/280/275/260) 3 fans cooling +-30,00
- XFX nVidea GTS 8800 (doe een bod)
- Hercules XPS 101 2.1 +-150,00
- Razer Megalodon +- 120,00
- Creative Wireless Wow Headset +- 80,00
- Steelseries WoW muis (1ste editie) +- 30,00

al deze artikelen zijn nog voorzien van de originele verpakking. Artic Cooling is zelfs ongeopend
al deze artikelen buiten de wow muis/GPU/naga vallen nog onder garantie
AUB enkel bieden met realistische bedragen
Afhaling enkel mogelijk

Ook nog op andere plaatsen aangeboden

Gamer

Legacy Member
Graag de artikelen die in een ander forum horen verplaatsen aub.

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Die coolermaster case. Is da de cm 690 II basic of advanced? Inwelk staat verkeerd die? Heb je foto? Hoe oud is die? Garantie, aankoopbewys? Hoeveel led fans? Doos + alle accessoires erby?

Ryz1989

Legacy Member
Die razer naga in welk staat is die nieuw gebruikt of versleten :P

GeoffVdV

Legacy Member
Die naga is zogoed als nieuw, hij is gebruikt maar goed onderhouden allen ik heb via pm iemand die intresse heeft voor naga+nostr.

Sgt.Makaveli

Legacy Member
55 euro voor die cm 690 ii afgehaald, is dringend dus laat snel iets wete..

GeoffVdV

Legacy Member
De CM690 is er niet meer,
80 euro voor de megalodon is te laag aangezien hij nog steeds 150 euro nieuw kost en maar een paar maanden oud is

15euro voor de cooling vind ik ok als ge ze komt afhalen

grtz

killzone111

Legacy Member
90 € incl, final offer

anders koop ik hem liever nieuw

~kill~

Pedroo

Legacy Member
GeoffVdV zei:
De CM690 is er niet meer,
80 euro voor de megalodon is te laag aangezien hij nog steeds 150 euro nieuw kost en maar een paar maanden oud is

15euro voor de cooling vind ik ok als ge ze komt afhalen

grtz

Waar woont ge ergens in Antwerpen? ALs het niet te ver is, kan ik inderdaad even langskomen :)

GeoffVdV

Legacy Member
en srr killzone maar dan pas ik mijn broer zou er al 100 voor wille geven XD

nelisdewit

Legacy Member
- Creative Wireless Wow Headset
- Steelseries WoW muis (1ste editie)

70 euro voor beide. kan em afhalen

GeoffVdV

Legacy Member
I'll meet you halfway (alleja iets meer ofc) verhoog naar 80 tesamen en we hebben een deal vraag prijs is normaal 110

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan