brunk
Legacy Member
Hey
ik doe deze weg, geen van beide factuur noch garantie aanwezig.
Het liefst zou ik voeding wisselen tegen een (stillere) voeding met lager vermogen.
wat betreft mijn gpu weet ik niet goed wat ik ervoor wil
ook een nieuwe generatie low-mid end spulletje met opleg langs mijn kant!
ook gewone centen worden aanvaard.
beide werken nog perfect, nergens last van!
ik doe deze weg, geen van beide factuur noch garantie aanwezig.
Het liefst zou ik voeding wisselen tegen een (stillere) voeding met lager vermogen.
wat betreft mijn gpu weet ik niet goed wat ik ervoor wil

ook een nieuwe generatie low-mid end spulletje met opleg langs mijn kant!
ook gewone centen worden aanvaard.
beide werken nog perfect, nergens last van!
