Archief - OCZ & Corsair voeding + G.SKILL DDR3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scipicore

Legacy Member
1. Corsair 950TX 950W
Officiële site

Reden van verkoop is overkill (kom toe met 600W)
Heeft nog 4 jaar garantie op serienummer. (Geen factuur)

Nieuwprijs: +/- €150,00
Minimum: €90,00
Meeneem: €110,00

Huidig: €80 tonycattoor (10/7)

2. OCZ StealthXStream 2 600W
Officiële site

Reden van verkoop is dat deze te korte kabels heeft voor mijn nieuwe case.
Heeft nog 2 jaar garantie op serienummer. (Geen factuur wegens RMA)

Nieuwprijs: +/- €60,00
Minimum: €30,00
Meeneem: €40,00

Verkocht aan WTFMAN

Beiden zijn meer dan capabel elk modern systeem te kunnen draaien (met uitzondering van dual cpu builds met 5000 graka's ofzo, uiteraard.)

4. G.SKILL ECO DDR3-1600 (2x4GB)
Officiële site

Reden van verkoop is overkill.
Levenslange garantie aanwezig (Factuur)

Nieuwprijs: +/- €120
Minimum: €80,00
Meeneem: €100,00

Informatie

Pakketverkoop krijgt voorrang (tot een verschil van €5, bv. €100 op 1&2 > €55 op 1 & €50 op 2)
Alles wordt geleverd met doos en factuur (met uitzondering van de OCZ wegens RMA).

Afhalen kan in Gent, Deftinge bij Geraardsbergen of Verrebroek bij Beveren.
Verzending is op kosten en risico's van de koper.

Goblin13

Legacy Member
80 euro op H70
afsluitdatum?hoe oud zijn deze?evt prijs zonder fans?

gryptic

Legacy Member
1. Corsair 950TX 950W (hoeveel garantie nog ?)
3. Corsair H70 (Gemod)
180€ afgehaald

scipicore

Legacy Member
gryptic zei:
1. Corsair 950TX 950W (hoeveel garantie nog ?)
3. Corsair H70 (Gemod)
180€ afgehaald

Genoteerd!

Ik vind de factuur van de 950TX niet direct terug maar Corsair geeft daar een garantie op van 5 jaar, dus dat is minimum nog een jaar of 3.

Afsluiten doe ik 4 dagen na het laatste geldig bod (voor elk item apart).

scipicore

Legacy Member
Om eerlijk te zijn weet ik het niet. Zal straks nog eens kijken of ik de factuur nergens vind.

Deze zat in een PC die ik 2dehands gekocht heb waarvan nagenoeg alle onderdelen dateren van februari dit jaar, dus ik vermoed dat deze voeding ook van februari is.

Goblin13

Legacy Member
meeneem h70
edit flux je mag mijne origineel met dezelfde fans overkopen?
ook gentle tyfoonsfans

gryptic

Legacy Member
heb je die factuur al gevonden en heb je een idee hoe oud de voeding is ik ga der vanuit dat ze van februari 2011 indien ouder vervalt mijn bod

scipicore

Legacy Member
gryptic zei:
heb je die factuur al gevonden en heb je een idee hoe oud de voeding is ik ga der vanuit dat ze van februari 2011 indien ouder vervalt mijn bod
Ik heb de vorige eigenaar gecontacteerd en die vertelde me dat de factuur in zijn boekhouding van vorig jaar zit en hij er dus niet aan kan. De voeding zal dus ongeveer een jaartje oud zijn. Dat is dus nog steeds 4 jaar garantie.

gryptic

Legacy Member
nvm men bod zit dus ook geen factuur bij voor de prijs die je vraagt zou je op zen minst denken dat er een factuur en dat ze zo goed als nieuw is

scipicore

Legacy Member
gryptic zei:
nvm men bod zit dus ook geen factuur bij voor de prijs die je vraagt zou je op zen minst denken dat er een factuur en dat ze zo goed als nieuw is

Ok, ik begrijp het.
De prijs is zo hoog omdat ik niet echt een andere moet hebben maar kom, kleine pricedrop!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan