Iphigeneia
Legacy Member
Beste
Heb hier een Nocuta NH-D14 over nadat ik overgeschakeld ben naar m-itx voor mijn server.
Zeer goede koeler heeft ongeveer 1.5j dienst gedaan.
Noctua geeft 6 jaar garantie op zijn producten dus deze valt nog onder garantie (ja ook de fans).
Volledig compleet + extra x115x socket setje van Noctua zelf erbij.
Min: 45
Meeneem: 50
Nieuwprijs:
Alternate
Verzending kan. Bpost 7 € (incl verz) ophalen kan ook, maar moeilijker.
Staat ook op andere zoekertjes sites
Mvg
Heb hier een Nocuta NH-D14 over nadat ik overgeschakeld ben naar m-itx voor mijn server.
Zeer goede koeler heeft ongeveer 1.5j dienst gedaan.
Noctua geeft 6 jaar garantie op zijn producten dus deze valt nog onder garantie (ja ook de fans).
Volledig compleet + extra x115x socket setje van Noctua zelf erbij.
Min: 45
Meeneem: 50
Nieuwprijs:
Alternate
Verzending kan. Bpost 7 € (incl verz) ophalen kan ook, maar moeilijker.
Staat ook op andere zoekertjes sites
Mvg