Archief - Nieuwe Intel Core i5 2500k in NZXT Phantom white

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmoke666

Legacy Member
Nieuw systeem als projectje samengesteld gaat de verkoop in.

Alles in het zwart wit met top-onderdelen.
* intel core i5 2500k
* Gigabyte moederbord Z68XP-UD4
* 8GB DDR-3 performance geheugen
* USB 3.0
* 80GB intel SSD!!!!
* 500GB 7200rpm HD
* NZXT 750watt voeding
* NZXT Phenom white kast
* wit gesleevde kabels
* nvidea geforce GTX570!!!!
* ...

Meer info & foto's zie de link:
User systeem: White Theme [ Gizmoke ] | Hardware.Info België

Wordt nog geformatteerd en WIN7 64bit opgezet, met de originele verpakkingen, ...
NOOIT overclocked, nooit met geprutst

* het gaat enkel over de case met inhoud (geen toetsenbord, muis, LCD)

Meeneemprijs €999,00
Bieden vanaf €850,00

Enkel afhaling, staat ook op tweedehands

flupke1

Legacy Member
Kan je aangeven hoeveel lawaai die pc maakt? Ik heb eventueel wel interesse, maar het mag geen stofzuiger zijn die naast mijn voeten staat te draaien.

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Dozen aanwezig? Factuur aanwezig en zoja van welke datum?
Voorzichtige interesse hier :)

lasteveo

Legacy Member
hoi ik heb een NZXT H2 case en ben algemeen zeer tevreden van hun producten(ook een voeding van 750w) fluister stil en de panelen zijn bekleed met een zwart moes die het geluid in de case tegenhoudt.

free up

^1NoLiMiT^

Legacy Member
850 EUR indien facturen aanwezig en alles natuurlijk werkend is.

Graag had ik willen weten wanneer je afsluit want is voor mij dringend.

Thnx

Gizmoke666

Legacy Member
@flupke alle fans (op GPU na) zijn regelbaar via knoppen aan de bovenkant van de kast, het is geen stofzuiger, maar dat is hij wel als alles open staat, maar dan nog .... Maar verwacht zeker geen fluisterkast, maar ze is allesbehalve luid

@[Mh]UnderGod zoals je op de foto's (via link) kan zien zijn alle originele dozen aanwezig. Factuur ook (van caseking), enkel SSD en processor niet meer. Aanschafdatum ik dacht 28/10/2011

@lastevo thx :) de phantom is wel geen gedempte kast hier. De kast zelf is subliem, die blauwe LED bovenaan die op de witte 20cm fan schijnt is echt wel rrrr :p

@^1NoLiMiT^ zie hierboven, uiteraard alles werkend en in perfecte staat, er heeft zich zelfs nog geen stof kunnen vastzetten. Ik zet er een win7 + alle drivers op zodat je het eventueel kan testen bij afhaling. Kast moet bij transport wel het best neerliggen vanwege het gewicht van de koeler.

Indien deze informatie voldoende is voor je noteer ik je bod en wordt er morgenavond afgesloten, indien geen hoger bod kan je er woensdag of zelfs morgenavond al omkomen.

Gizmoke666

Legacy Member
Heb snel een filmpje gemaakt met iPhone, het geluid zal je hier wel niet echt op horen:
link filmpje

Het zegt niet veel, maar windows prestatieindex is 7,3 (HD) grafisch is 7,9 cpu 7,5 en geheugen 7,6 na een cleane install van win7 64bit en enkel de drivers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan