Archief - Nieuwe High End Laptop [IN VERPAKKING]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

toruk

Legacy Member
Processor Sany Bridge (max 45W - QUAD): Intel® CoreT i7-2670QM 6Mb Cache, 2.20 GHZ (3.1GHZ Turbo mode / Quad Core - 8 threads)
Chipset: Mobile Intel® HM65 Express Chipset
NVIDIA GeForce GT555m 2Gb GDDR3
Intel® HD Graphics (2e energiezuinige videokaart)
15.6 inch FULL HD LED - NTSC 95% color gamut - Ontspiegeld (mat) / True NON-Glare, (res. 1920x1080)
8GB RAM DDR3 1600 MHz
500GB HDD 7200 rpm 16Mb cache
Optische disk 8x DVD+/-RW Dual Layer, incl DVD-RAM
DVD-Software: DVD Software optioneel
Wireless / Bluetooth (Combo): BTO® Wireless, Single Band BGN (2.4GHz), 150MB + Bluetooth combinatiekaart
USB 3.0 - 2.0: 2 x USB 3.0 + 2 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
VGA-poort: 1 x D sub 15-Pin VGA poort
HDMI Poort: HDMI aansluiting voor extern LCD scherm / HD TV
Webcam: Ingebouwde 2 MegaPixel WebCam + Microfoon
E-SATA Poort: Externe SATA aansluiting voor snelle schijven
LAN: 10/100/1000 GigaBit Ethernet (RJ45)
Keyboard: Notebook keyboard incl Numeriek keypad
Keyboard Layout: AZERTY Toetsenbord (BE-Internationaal voor Belgie/Fr.)


Zoals in de titel vermeld nog nooit gebruikt en nog steeds in de verpakking.
Komt ook met een handige nieuwe draagtas.

Regio antwerpen
Heb bod van 500 EUR

KilloFoxTrot

Legacy Member
Eventueel ook vermelden dat het om een BTO toestel gaat en daarbij dan ook het model bij te plaatsen.

R@ndom

Legacy Member
Minimum? Meeneem? Waarom in verkoop? Als je model geeft vinden de meesten hier wel de specs :)
Van waar ben je? Geen I trader verleden? Beetje vervolledigen aub anders ga je belachelijke boden krijgen vermoed ik!

toruk

Legacy Member
W000T zei:

Dat is hem inderdaad.
Bedankt.

R@ndom zei:
Minimum? Meeneem? Waarom in verkoop? Als je model geeft vinden de meesten hier wel de specs :)
Van waar ben je? Geen I trader verleden? Beetje vervolledigen aub anders ga je belachelijke boden krijgen vermoed ik!

Wil zien hoeveel ik ervoor kan krijgen.
Meenemen liefst.
Ben van antwerpen.
Geen itrader, heb ook geen idee wat dat is haha :D

toruk

Legacy Member
Desert zei:
wa wilt ge dervoor ? Garantie ?

Ik zoek een bod, heb reeds een bod van 500 euro, dus alles meer is meegenomen.
Heb trouwens eveneens in de prijsschatting gepost op aanraden van R@ndom
En 2 jaar pick up & return garantie

Kwertie

Legacy Member
Als je al iemand hebt die een bod doet van 500 euro, stel je beter een minimumprijs van 505 euro in ofzo. Anders lijkt het alsof je niet wenst te verkopen.
Met een minimumprijs vermijd je discussie hierover.

qflame

Legacy Member
Ik heb hier wel interesse in, maar zoals de bovenstaande posten had ik toch graag ergens een minimumprijs zien staan.

toruk

Legacy Member
Zoals gezegd ik heb 500 euro. Dit is een bod van iemand die ik persoonlijk ken en waarmee ik het dus zonder problemen snel zou kunnen afhandelen dus er zal boven de 500 euro moeten gegaan worden :)

qflame

Legacy Member
van waar bent u, want ik laat niet graag hardware opsturen via post of kiala

toruk

Legacy Member
qflame zei:
van waar bent u, want ik laat niet graag hardware opsturen via post of kiala

Ben van regio antwerpen.
Had het al gezegd, maar nog niet in de eerste post gezet :)

bradeam12

Legacy Member
wat is de reden van verkoop? kan deze eventueel op zij gehouden worden tot augustus?:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan