Topic wordt hier gesloten.
Eens de b&s regels erop nalezen kan geen kwaad neem ik aan.
Je hebt een oude topic staan over dezelfde objecten en die was gesloten. Echter je laatste reply was op 15 juli. Daarna werd die topic gesloten.
==>
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/super-gaming-pc-te-koop.804728
Dan moet je normaal 3 dagen wachten eer je een nieuwe topic aanmaakt voor hetzelfde dat je aanbiedt. (Het maakt niet uit of er nu 1 vga kaart inzit ipv 2, het gaat om één en dezelfde pc).
Je nieuwe topic (deze) dateert beginnend vanaf 17 juli. Die 3 dagen zijn niet om (enkel 2 dagen verschil) of je bent er al terug met deze topic.
Het is nu 18 juli en op 21 juli mag je een nieuwe topic maken. En je krijgt een infraction. Het is voor iedereen gelijk dat je 3 dagen wacht na een sluiting topic (ook al is die gesloten topic met of zonder 3 ups).