Archief - NF4 Mobo/8800GTS/320GB HDD/Antec case/...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
Hey iedereen

Na men PC hoekje te hebben leeggemaakt zit ik hier dus met wat xtra stuff.

Koeling
-Intel Q9505 koeler.
10€
-120mm Scythe fan
2€
-120mm Coolermaster fan (blauwe leds)
2€

Moederbord
-DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D
( DFI LANParty:The Best OC Platform! Overclock, Motherboard, Intel, AMD )
Zit nog in de doos met accesoires, RAID drivers diskette, ... Geen handleiding
25€

Grafische kaart
-Asus 8800GTS 640MB: Zit nog in de doos met enkele kabels + GTI Racing
( ASUSTeK Computer Inc. - Graphics Cards- ASUS EN8800GTS/HTDP/640M )
40€

Harde schijf
-WD Caviar Blue 320GB 16MB WD3200AAKS-00L9A0
15€

Case
-Antec DF-30 PC Case
( http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MjQwNQ== )
Ongeveer 3 maand oud maar iets te klein voor mij.
40€

Randapparatuur
-Klein qwerty keyboard (PS/2) met blauwe ledjes. Merk: Millenium
10€
-Logitech Joystick Force 3D
20€

Diverse
-5 x PSU stroomkabel
-3 x Asus IDE kabel
-(Nieuwe)VGA kabel
-Stroomkabel PSU -> Scherm (oldskool kabels :unsure: )

De eerste 5kopers krijgen allemaal een gratis PSU stroomkabel bij hun aankoop bij :p
Voor de ander kabels moet je maar gewoon vragen maar daar ga ik nu geen prijzen opplakken. Zolang de verzending maar betaalt word :)

Prijzen hier zijn minimumprijzen (en geen meeneemprijzen) en zijn excl verzending. Case word niet verzonden door zijn grootte dus moet opgehaald (of kan gebracht worden).
Ik behoud me het recht...

Alvast bedankt

amdr

Legacy Member
Mijn oprechte excuses reavermaster, ik had een serieuze typo in men topic gemaakt. Richtprijzen moest nl minimumprijzen zijn. Indien u nog steeds geintresseerd bent mag je u bod aanpassen.

reavermaster

Legacy Member
35e wilk nog bieden, is al een mooi bod en de gulden middenweg

amdr

Legacy Member
Normaal gezien gaat er niets weg onder de min. prijs. Ik zal het al noteren indien er echt totaal geen intresse zou zijn, ik zeg het u maar :)

amdr

Legacy Member
DoomSayerSantos, voor u geld hetzelfde als de post boven u.

Reavermaster, maken we daar een gecombineerd bodje van 40excl van?

reavermaster

Legacy Member
amdr zei:
DoomSayerSantos, voor u geld hetzelfde als de post boven u.

Reavermaster, maken we daar een gecombineerd bodje van 40excl van?

dat lijkt me wel ok. Vraagprijzen van de rest van je hardware liggen wel hoog (just mentioning)

Grtz

R

DoomSayerSantos

Legacy Member
Njah meer heb ik er niet voor over.
S939 is nu ook niet meer het modernste te noemen.(6a7 jaar oud)
Mocht je nog van gedacht veranderen mag je me altijd een PM zenden.

amdr

Legacy Member
Thx voor de tip reaver, het was voor het grootste deel idd wat gokken sinds zoals doom zegt, alles al iets ouder is. Ik dacht dat ik toch nog redelijk conservatieve prijzen had neergezet maar we zullen zien hoeveel intresse er verder is.

Ik heb allesinds beide boden genoteerd :)

Ik zal waarschijnlijk tegen het eind van de week afsluiten.

reavermaster

Legacy Member
WD Caviar Blue 320GB 16MB WD3200AAKS-00L9A0:

bodje van 8e exclu/opgehaald op dees, ge ziet mr

amdr

Legacy Member
Reavermaster, das genoteerd.
Fildev, zal dat vanavond nog proberen doen!

amdr

Legacy Member
Sry voor de late reply maar hier zijn de fotos. Het is het beste ik kon doen met men crappy camera'tje :P De case is echt clean, geen krasjes ofzo.
snc00227q.jpg

snc00228c.jpg

snc00229v.jpg

Fildev99

Legacy Member
Case 3 maand oud dus met faktuur en garantie? En alles nog origineel?

amdr

Legacy Member
Klopt, factuurtje zal ik al wel eens moeten zoeken maar dat moet hier wel ergens liggen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan