Archief - MSI NX8800GT-OC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wieda

Legacy Member
MSI NX8800GT-OC met nieuwe Arctic-cooler

MSI NX8800GT-T2D512E-OC: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland
(singleslot)
Met ongebruikte/nieuwe Accelero S1 Rev. 2
Accelero S1 Rev. 2 · VGA · Cooling · Arctic Cooling
met turbo-module geïnstalleerd maar nooit gebruikt = reservekaart). .
Arctic Cooling Accelero S1/S2 Turbo Module Reviews - OCIA.net

+ Originele koeler bijgeleverd (ook verkrijgbaar zonder de Arctic).
Enkel afhaling.

Edit: Is dus ook zonder fans (module) te draaien (silent+++)!

edit: wordt ook op andere plaatsen aangeboden (effe vergeten!).

wieda

Legacy Member
successor zei:
min. en meeneemprijs ?

Bij voorkeur te ruil tegen +/- even oud materiaal.
Als 't echt moet; Voor €75 (meeneem) is de zaak meteen beklonken.
De kaart is in uitstekende/perfecte conditie (nooit iets van zever mee gehad).

Sommige mensen , naargelang mijn goesting/gemoed kunnen 3/6/9 tot 12 maanden garantie krijgen. Dus niet voor oc'ers/opkopers.;)

Pedroo

Legacy Member
Offtopc; Aangezien uw iTrader hebde precies al heel wat verkocht... Dan zoude ook moeten weten dan deze prijs extreem (belachelijk) is... 25 euro voor de kaart + 10 à 15 euro voor de koeler? Enfin, je doet er mee wat je wilt offcourse ;)

wieda

Legacy Member
Pedroo zei:
Offtopc; Aangezien uw iTrader hebde precies al heel wat verkocht... Dan zoude ook moeten weten dan deze prijs extreem (belachelijk) is... 25 euro voor de kaart + 10 à 15 euro voor de koeler? Enfin, je doet er mee wat je wilt offcourse ;)

De koeler kost +/- €22. De turbo-module een +/- €8 en de zaken moeten dan nog verzonden worden/afhalen.
Bij deze €70 meeneem voor opkopers.

Mijn Itrader is voor 99,99% aangekocht materiaal, hier op dit forum.
As U geen interesse hebt zouden we graag hebben dat u u niet moeit, dank U vriendelijk.

Diegenen die het niet al te breed hebben, hebben wat ons betreft voorrang en kunnen bieden vanaf €25 (met originele koeler). We zien wel! ;)

'k Heb ook nog een Ati pci-e x1950..... voor een appel met ei.

Pedroo

Legacy Member
wieda zei:
As U geen interesse hebt zouden we graag hebben dat u u niet moeit, dank U vriendelijk.

Ik gaf U enkel een tip, anders gaat U er niet vanaf geraken. AlstUblieft

wieda

Legacy Member
Pedroo zei:
Ik gaf U enkel een tip, anders gaat U er niet vanaf geraken. AlstUblieft

Daar liggen we niet wakker van. ;)

Oftewel hangen we het hier aan de muur oftewel doen we er iemand een ongelofelijk plezier mee.
In het laatste geloof ik niet veel maar kom.

Pedroo

Legacy Member
reavermaster zei:
mooie discriminatie alleszinds...

eerlijk? ik denk dat meerdere mensen dit denken/vinden. Andere mensen krijgen dikwijls geen kansen, door u. Maar kga me verder niet moeien,dit gezegd zijnde.

reavermaster

Legacy Member
Pedroo zei:
eerlijk? ik denk dat meerdere mensen dit denken/vinden. Andere mensen krijgen dikwijls geen kansen, door u. Maar kga me verder niet moeien,dit gezegd zijnde.

iedereen krijgt de kans te bieden wat hij wilt, en ik ga niet staan zeiken als een ander met het materiaal mee weg is waar ik eventueel interesse in had. Btw wat ik met het materiaal doe, daar heeft niemand zaken mee net als ik niet wil weten wat een ander ermee doet als hij hier iets aankoopt.

wieda

Legacy Member
@brunk/Teemto:
Dat is voor met de originele koeler en afgehaald?
Dan ga ik noteren.

@Jo3Rii:
Zal van de week eens kijken of ik naar een Kiala winkel geraak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan