Archief - MSI 4890 OC x2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rstyle?

Legacy Member
Wegens upgrade verkoop ik mijn beide MSI 4890OC kaarten, beide volledig met toebehoren wel maar 1 doos wegens RMA geen nieuwe doos gehad... (Cf kabeltjes etc, alles is nog compleet bij beide kaarten)


beide hebben altijd in crossfire gedraaid, nooit overclocked geweest en zijn respectievelijk 1,5-2 jaar oud, zit nog garantie op van half jaartje bij lokale winkel (Home | InterlinX Paal)

Bieden per kaart mag vanaf 60 euro,
Ik noteer vanaf ik zie dat het goede boden zijn!
Meeneem prijs voor ze beiden is 150 euro dus 75 per kaart is meeneem.

voorkeur gaat zowieso op verkoop van beide kaarten samen, voorkeur ook liefst bij afhaling maar wil eventueel verzenden op verantwoordelijkheid van de koper.

In CF setup zijn deze kaarten (zonder te zeveren) nog steeds waanzinnig snel op resoluties rond 1920*1080 met alles op max.


En zoals itrader staat ik weet ik ben verkeerd geweest daar voor mijn excuses. Maar dit zal niet meer gebeuren ze moeten de deur uit nu.

Rstyle?

Legacy Member
UP 1/3

PRIJS VERLAGING 140 voor de twee is meeneem geworden!

Bieden maar....

Samus007

Legacy Member
heb hier gisteren exact dezelfde setup vekocht van asus voor 150 euro met exact dezelfde zin

In CF setup zijn deze kaarten (zonder te zeveren) nog steeds waanzinnig snel op resoluties rond 1920*1080 met alles op max. ;)

hetgeen zeker waar is,
hier zou je normaal niet al te lang mee moeten leuren.

Free Up.

Rstyle?

Legacy Member
Samus007 zei:
heb hier gisteren exact dezelfde setup vekocht van asus voor 150 euro met exact dezelfde zin

In CF setup zijn deze kaarten (zonder te zeveren) nog steeds waanzinnig snel op resoluties rond 1920*1080 met alles op max. ;)

hetgeen zeker waar is,
hier zou je normaal niet al te lang mee moeten leuren.

Free Up.

Ja weet het heb ook gekeken naar jou topic vandaar :)
En het is inderdaad ook waar dat ze in CF super draaien!
Dank u voor free up.

Gamer

Legacy Member
Kan je het voltage aanpassen met afterburner op deze kaart ?

Rstyle?

Legacy Member
@ Gamer net afterburner geinstalleerd werkt prima erop.
@ Reaver, ik neem je bod in beraad als dat goed is?

Rstyle?

Legacy Member
@ Gamer staat genoteerd, ik wacht wel nog eventjes als je dat goed vind?
Sluit af MORGEN (Donderdag) 15.00

Gamer

Legacy Member
Kan je later of vroeger ?
Er zijn nog werkende mensen ook hier :p

Rstyle?

Legacy Member
Gamer zei:
Dan ben ik ook nog niet thuis hoor :p

Wanneer dan ongeveer wel? Kan ik me daar op richten...
Als je ze echt wilt 140 en je mag ze nu al komen afhalen. Alles zit erbij except 1 doos :(

Gamer

Legacy Member
Afhalen zal wat moeilijk worden.
€ 140 geboden exclusief verzending.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan