Rstyle?
Legacy Member
Wegens upgrade verkoop ik mijn beide MSI 4890OC kaarten, beide volledig met toebehoren wel maar 1 doos wegens RMA geen nieuwe doos gehad... (Cf kabeltjes etc, alles is nog compleet bij beide kaarten)
beide hebben altijd in crossfire gedraaid, nooit overclocked geweest en zijn respectievelijk 1,5-2 jaar oud, zit nog garantie op van half jaartje bij lokale winkel (Home | InterlinX Paal)
Bieden per kaart mag vanaf 60 euro,
Ik noteer vanaf ik zie dat het goede boden zijn!
Meeneem prijs voor ze beiden is 150 euro dus 75 per kaart is meeneem.
voorkeur gaat zowieso op verkoop van beide kaarten samen, voorkeur ook liefst bij afhaling maar wil eventueel verzenden op verantwoordelijkheid van de koper.
In CF setup zijn deze kaarten (zonder te zeveren) nog steeds waanzinnig snel op resoluties rond 1920*1080 met alles op max.
En zoals itrader staat ik weet ik ben verkeerd geweest daar voor mijn excuses. Maar dit zal niet meer gebeuren ze moeten de deur uit nu.
beide hebben altijd in crossfire gedraaid, nooit overclocked geweest en zijn respectievelijk 1,5-2 jaar oud, zit nog garantie op van half jaartje bij lokale winkel (Home | InterlinX Paal)
Bieden per kaart mag vanaf 60 euro,
Ik noteer vanaf ik zie dat het goede boden zijn!
Meeneem prijs voor ze beiden is 150 euro dus 75 per kaart is meeneem.
voorkeur gaat zowieso op verkoop van beide kaarten samen, voorkeur ook liefst bij afhaling maar wil eventueel verzenden op verantwoordelijkheid van de koper.
In CF setup zijn deze kaarten (zonder te zeveren) nog steeds waanzinnig snel op resoluties rond 1920*1080 met alles op max.
En zoals itrader staat ik weet ik ben verkeerd geweest daar voor mijn excuses. Maar dit zal niet meer gebeuren ze moeten de deur uit nu.



