Archief - Moederborden, Processors, Memory, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

microlink

Legacy Member
Moederbord:
Asus P5N32-E SLI Kenmerken
Zonder toebehoren; dus enkel het moederbord.

Asrock 939A8X-M Kenmerken
Nooit gebruikt. Zonder doos.

Processor:
AMD Athlon 64 X2 4400Mhz
AMD Sempron 3400
AMD Sempron 2200 (+ moederbord gigabyte GA7s748)
Intel Celeron 2.4 Ghz (+moederbord abit sg-62)

Bij die AMD sempron zit nog een Asrock moederbord K8NF6G-VSTA (het kader voor de koeler zit wat los - vastzetten of andere erop - moederbord zelf werkt wel perfect) en deze krijg je er zo bij of smijt ik weg.

Geheugen:
2 x 256 MB PC2100 DDR (1x twinmos 1x apacer)
1 x 1GB DDR 2 667 Mhz (Kingston)
1 x 2GB DDR 2 800 Mhz


Graphics:
ATI Radeon X1300 (109-A77131-30) - NIEUW

Netwerk:
2 x Netwerkkaart PCI MENTOR PTC-101TX 32bit 10/100Mbps

USB 2.0
1x PCI 4x USB Sweex Nieuw in doos

Soundcard
Cmedia 6 channel sound card PCI NIEUW in doos Wellink 150270

Doe een bod aub.

Coolrunner

Legacy Member
microlink zei:
AMD Athlon 64 X2 4400Mhz

2 x Netwerkkaart PCI Nieuw in doos

20€ excl voor cpu ... koeler ook erbij ?

meer info over de netwerkkaarten ? merk / chipset / snelheid etc ...

eventueel nog interesse in geheugen, kom ik later op terug

microlink

Legacy Member
Coolrunner: bod genoteerd koeler krijg je erbij.
info over netwerkkaarten heb ik toegevoegd.

Coolrunner

Legacy Member
microlink zei:
AMD Athlon 64 X2 4400Mhz

1 x Netwerkkaart PCI Nieuw in doos

1 x 2GB DDR 2 800 Mhz

20€ voor cpu ... koeler ook erbij ?
2€ voor netwerkkaart
15€ voor het geheugen

exclusief verzending


Asus P5N32-E SLI <= backplate ?

reavermaster

Legacy Member
Asrock 939A8X-M
K8NF6G-VSTA
AMD Sempron 3400

bod van 15e exclu/opgehaald

microlink

Legacy Member
Coolrunner zei:
20€ voor cpu ... koeler ook erbij ?
2€ voor netwerkkaart
15€ voor het geheugen

exclusief verzending


Asus P5N32-E SLI <= backplate ?

bod genoteerd, ik sluit dit weekend af

is dit het plaatje normaal onder de socket? dan NIET

microlink

Legacy Member
reavermaster zei:
Asrock 939A8X-M
K8NF6G-VSTA
AMD Sempron 3400

bod van 15e exclu/opgehaald

iets te weinig, moederbord is nog nieuw , de rest werkt perfect
20 euro excl zal ik noteren

Soundcard toegevoegd

doby

Legacy Member
AMD Sempron 3400
Bij die AMD sempron zit nog een Asrock moederbord K8NF6G-VSTA (het kader voor de koeler zit wat los - vastzetten of andere erop - moederbord zelf werkt wel perfect) en deze krijg je er zo bij of smijt ik weg.

AMD Sempron 2200 (+ moederbord gigabyte GA7s748)
Intel Celeron 2.4 Ghz (+moederbord abit sg-62)

voor bovenstaande items > 35 euro afgehaald

Spikkie

Legacy Member
30 voor Asus P5N32-E SLI en1 x 1GB DDR 2 667 Mhz (Kingston) (afgehaald)

successor

Legacy Member
Asrock 939A8X-M
ATI Radeon X1300

USB 4 port PCI kaart

18 euro excl voor beiden.

microlink

Legacy Member
doby; bod genoteerd

chromium; bod genoteerd

spikkie; eerst even zeggen dat het moederbod geen zo een plaatje meer heeft voor achteraan (dit is waarschijnlijk die backplate waar iemand al achter vroeg) indien dit nog ok is dan is dit bod genoteerd.

successor; 20 excl en ik noteer uw bod.

Coolrunner

Legacy Member
microlink zei:
AMD Athlon 64 X2 4400Mhz

1 x Netwerkkaart PCI Nieuw in doos

1 x 2GB DDR 2 800 Mhz

27€ voor cpu ... met koeler
2€ voor netwerkkaart
15€ voor het geheugen

exclusief verzending

microlink

Legacy Member
coolrunner; hoeveel als je 1 gb geheugen eraf doet? dan kan ik die deal met spikkie eventueel laten doorgaan.

anders bod genoteerd

MRzone

Legacy Member
Intel Celeron 2.4 Ghz (+moederbord abit sg-62) &#8364;20 inc.verzd.

microlink

Legacy Member
chromium; bod genoteerd

Mrzone; ik ga nu gaan werken, morgen geef ik antwoord.

microlink

Legacy Member
BTW voor allen; ik sluit zondagmiddag af; zodoende kan diegene die dit wenst zondagnamiddag er reeds omkomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan