sissen
Legacy Member
yo,
ik was een benieuwd hoeveel ik er nog zou voor krijgen
reden van verkoop is omdat ik alles wa ga vernieuwen dus bij deze:
mobo: FOXCONN G41MX 2.0/G41MX-K 2.0 1.0
spec:Foxconn G41MX-K: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland
cpu: intel Core 2 Duo E8600 3.30G 6Mb S775 FSB1333
vga: ZOTAC GeForce GTX 550 Ti AMP! Edition - 1 GB GDDR5 - PCI-Express 2.0 (ZT-50402-10L)
ramg. : Patriot DC DDR2 2x2Gb PC2-6400 800Mh
ik heb wel nergens een doos meer van '' behalve de beeldkaart '' alles is nog vrij recent maar gebruikt geweest .
dusja gelieve een prijs te geven die ik er nog voor kan krijgen of mensen die geintereseert zijn mogen gerust ook een bod doen natuurlijk.
maar als er een bod gedaan wordt doe dat dan voor alles samen aub.
zo dat ik niet overblijf met wa ''los'' materiaal overblijf
GR.
ik was een benieuwd hoeveel ik er nog zou voor krijgen
reden van verkoop is omdat ik alles wa ga vernieuwen dus bij deze:
mobo: FOXCONN G41MX 2.0/G41MX-K 2.0 1.0
spec:Foxconn G41MX-K: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland
cpu: intel Core 2 Duo E8600 3.30G 6Mb S775 FSB1333
vga: ZOTAC GeForce GTX 550 Ti AMP! Edition - 1 GB GDDR5 - PCI-Express 2.0 (ZT-50402-10L)
ramg. : Patriot DC DDR2 2x2Gb PC2-6400 800Mh
ik heb wel nergens een doos meer van '' behalve de beeldkaart '' alles is nog vrij recent maar gebruikt geweest .
dusja gelieve een prijs te geven die ik er nog voor kan krijgen of mensen die geintereseert zijn mogen gerust ook een bod doen natuurlijk.
maar als er een bod gedaan wordt doe dat dan voor alles samen aub.
zo dat ik niet overblijf met wa ''los'' materiaal overblijf

GR.
op het moederbord (21 € excl. dus)
Enkel die videokaart is al 90 - 100 € waard, LOL