Archief - mobo/vga/cpu/ddr2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sissen

Legacy Member
yo,

ik was een benieuwd hoeveel ik er nog zou voor krijgen
reden van verkoop is omdat ik alles wa ga vernieuwen dus bij deze:


mobo: FOXCONN G41MX 2.0/G41MX-K 2.0 1.0
spec:Foxconn G41MX-K: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland

cpu: intel Core 2 Duo E8600 3.30G 6Mb S775 FSB1333

vga: ZOTAC GeForce GTX 550 Ti AMP! Edition - 1 GB GDDR5 - PCI-Express 2.0 (ZT-50402-10L)

ramg. : Patriot DC DDR2 2x2Gb PC2-6400 800Mh



ik heb wel nergens een doos meer van '' behalve de beeldkaart '' alles is nog vrij recent maar gebruikt geweest .

dusja gelieve een prijs te geven die ik er nog voor kan krijgen of mensen die geintereseert zijn mogen gerust ook een bod doen natuurlijk.
maar als er een bod gedaan wordt doe dat dan voor alles samen aub.
zo dat ik niet overblijf met wa ''los'' materiaal overblijf :p


GR.

springingrabbit

Legacy Member
30 euro exclusief op de cpu geboden. To get it started.

Pedroo

Legacy Member
25 incl. verzending met kiala (4 €) op het moederbord (21 € excl. dus)

Sjoepap

Legacy Member
100€ op alles indien je van Heist op den berg bent (niet knokke heist)

Pedroo

Legacy Member
Sjoepap zei:
100€ op alles indien je van Heist op den berg bent (niet knokke heist)

:offtopic: Enkel die videokaart is al 90 - 100 € waard, LOL

OT: reageer je gelijk effie op mijn voorstel sissen? BEn al nen tijd op zoek naar een m-atx bordje...

DJones

Legacy Member
DJones zei:
intel Core 2 Duo E8600 3.30G 6Mb S775 FSB1333

60€ excl

@sissen

Zie je apparte verkoop zitten ?
Wat is je vraagprijs voor cpu ?
Graag iets te laten weten.
Alvast bedankt

CrazyOne

Legacy Member
maar als er een bod gedaan wordt doe dat dan voor alles samen aub.
zo dat ik niet overblijf met wa ''los'' materiaal overblijf


lees voordat je reageerd !!!

gryptic

Legacy Member
CrazyOne zei:
maar als er een bod gedaan wordt doe dat dan voor alles samen aub.
zo dat ik niet overblijf met wa ''los'' materiaal overblijf


lees voordat je reageerd !!!

vele beginnen in 1 stuk en schakelen daarna over naar losse verkoop brengt soms meer op ook

DJones

Legacy Member
CrazyOne zei:
maar als er een bod gedaan wordt doe dat dan voor alles samen aub.
zo dat ik niet overblijf met wa ''los'' materiaal overblijf


lees voordat je reageerd !!!

relax beste :puke:

vragen staat nog steeds vrij dacht ik ?

DJones

Legacy Member
is er een cpu koeler bij ?

160€ excl zonder mainbord (daar heb je al een koper voor)

DJones

Legacy Member
DJones zei:
is er een cpu koeler bij ?

160€ excl zonder mainbord (daar heb je al een koper voor)

190€ excl bod voor alles
is er een cpu koeler bij ?
mogelijk iets te laten weten je al dan niet akkoord gaat

Edit = graag te laten weten of bod je al dan niet aanstaat
voor 20uur vandaag

alvast bedankt

edit = bod geannuleerd
duurt mij te lang
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan