Archief - Mobo(s1366), Msi 5970 2gb, ddr3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FluX#

Legacy Member
Hoi folks :)

ik heb enkele dingetjes waar ik eigenlijk vanaf moet en dus bij deze zal ik ze maar meteen derin gooien.

1) MSI HD 5970 2gb DDR5 grafische kaart te koop.
aangekocht van duitse webwinkel in 06/2010 dus zit nog garantie op. ik heb de bon ook nog. kaart moet weg wegens upgrade naar saphire 6990. Nooit OC'd geweest, nooit problemen mee gehad eigenlijk.
min prijs: 300€
meeneem: 350€

2) Corsair xms3 6gb (3x2) ddr3 1600mhz geheugen.
heb de bon ook nog hiervan en aangekocht bij tones in 08/2010.
min prijs: 40€
meeneem: 60€


3) Rampage 3 gene
Ook aangekocht gehad bij tones. Alles origineel erop en eraan. doos en bon incl en intact..dateert ook van 08/2010 :D reden van verkoop => upgrade naar gigabyte assassin ^.^
min prijs: 125€
meeneem: 160€

Bieden enkel vanaf het minimum en EXCL verzending. Ik verkies natuurlijk dat men het komt ophalen bij mij thuis :-)
Afsluitdatum heb ik niet echt aangezien alles de deur uit mag (maar niet moet..) maar ik denk dus per onderdeel 1week vanaf het er een legaal bod op komt.

FluX#

Legacy Member
aangezien er vorige keer zoveel problemen zijn geweest blijkbaar toen me broer weg was en ik erop kwam heb ik zelf maar een account aangemaakt.
Dus het is geen dubbel acc, nu heeft ieder zijn eigen account

kibo

Legacy Member
Offtopic is weg.
Indien de prijs te hoog,
geef dan een geldige link of onthoud u van enige commentaar.

Volgende die offtopic gaat mag een berisping verwachten.

BETA911

Legacy Member
Gebruikelijke prijzen:
ATI HD5970 -> 2dehands gewoonlijk 300 euro.
Corsair XMS DDR3 -> nieuw 65 euro, dus hooguit 50 euro dat je ervoor krijgt.
Rampage III Gene -> nieuw 207 euro, dus hooguit 155 euro.
Prijzen van Alternate.be.

En voor die prijzen heb ik ook mogelijk interesse voor een familie lid.
Bij deze dan ook alvast een bod van 250 euro op de HD5970.

FluX#

Legacy Member
BETA911 zei:
Gebruikelijke prijzen:
Bij deze dan ook alvast een bod van 250 euro op de HD5970.

niet genoteerd

Sjoepap zei:
ALTERNATE - HARDWARE - Geheugen - DDR3 - DDR3-1600 - Corsair DIMM 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit

zijn het deze?

zoja bodje van 40€ indien je in Antwerpen of Leuven eens passeert
yep die zijn het maar kben van limburg en kom niet in leuven @ antwerpen :-/
liefst via de post (taxi post secure) of thuis komen ophalen :-/

40€ genoteerd onder voorbehoud, als je via post / ophalen kies zal ik pas noteren :)

Sjoepap

Legacy Member
mmm

van waar ergens in limburg ben je? kan je best ook even in je OP of profiel zetten

Sjoepap

Legacy Member
verdorie daar kom ik nooit

free up, je vindt nog wel andere kopers, 40€ is goede prijs

Zarkos

Legacy Member
hoi, Corsair xms3 nog steeds te koopt?
TR3X6G1600 --> deze toch?

anders ben ik wel geintreseerd, bod van 40 € excl. (verzending zal nodig zijn)

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan