Archief - Mobo,2GB DDR3,Sempron 140 - 100 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PoLiPiE

Legacy Member
Nog een enkele resterende items van m'n bitcoin setup die nog te koop zijn:

1 x Asrock 890GX Extreme4 (incl backplate,mobo cd, sata kabels, front USB3.0) => 80 euro
1 x 2GB memory DDR3-Corsair 1333 Mhz, 240PIN DIMM => 20 euro

Meeneemprijs: 90 excl

Onderdelen kunnen eventueel apart verkocht worden, maar liefst in een setje.

Alles kan eventueel geleverd worden of via Taxipost. Zeker 9 maand garantie nog. Ik vermoed zelfs nog 21 maand.
Hardware is dus nog maar 3 maand oud en heeft 1 maand gedraaid. Staat al 2 maand stil +- .

jimsken

Legacy Member
Meeneemprijs geboden indien dozen, accessoires en garantie aanwezig zijn.

PoLiPiE

Legacy Member
jimsken zei:
Meeneemprijs geboden indien dozen, accessoires en garantie aanwezig zijn.

Ik heb enkel nog de 2 moederbord dozen. Geen accessoires meer.

Anders 200 euro meeneemprijs zonder de accessoires?

jimsken

Legacy Member
Prijs wordt aangepast naar per set . Geen interesse meer dan.

Bod van 35€ op 1 mobo met doos, garantie.
Geen toebehoren: Ook geen I/O backplate?

Zo niet, vervalt mijn bod.

PoLiPiE

Legacy Member
35 euro is te weinig, moederbord heeft 100 gekost. Ik zou graag nog 2/3de van de prijs terugkrijgen.

Backports kan ik wel nog terugvinden hopelijk. Ik zal eens rondkijken :)

PoLiPiE

Legacy Member
lord of me zei:
Waar kunnen deze afgehaald worden? Interrese in een set

In Gent af te halen. Kan eventueel geleverd worden regio Antwerpen op maandag,dinsdag of woensdag tussen 11 en 20u

Foert

Legacy Member
hebt ge daar linux op gedraaid? geen probleem voor drivers ofzo? welke distro ?

PoLiPiE

Legacy Member
Ik heb daar Ubuntu Meerkat opgedraaid. Ik had geen probleem met de drivers allezins.

Ze zijn aangekocht bij Afuture in nederland

hypex20

Legacy Member
Asrock 890GX Extreme4
2GB memory DDR3-Corsair

Is op beide onderdelen nog garantie? Wat is min prijs?
En heb je eventueel foto van moederbord momenteel?

PoLiPiE

Legacy Member
Er is nog garantie op. 9 maand zeker nog.

Zal straks even zien om een foto te maken ervan.

jimsken

Legacy Member
Hebben de mobo's zwarte socket? (R2.0)
Wat is merk en snelheid van het geheugen? Hoeveel latjes van hoeveel gig heb je in aanbieding?

PoLiPiE

Legacy Member
Ik heb 2 volledige setjes (inclusief plaatje voor in de case achteraan). 2 Sata kabels, en USB 3.0 front panel + Moederbord CD

Dit is het moederbord inclusief foto: Snel, sneller, Afuture Products - 42369 producten online

@Jimsken: 2 latjes van 2GB Corsair DDR3, 1333Mhz, 240 PIN DIMM (CMX2GX3M1A1333C9).

90 euro voor Moederbord+1 latje van 2GB ram

Ik heb al 1 bod van 25 euro voor 1 Sempron CPU.

kjol

Legacy Member
bodje van 100 afgehaald voor 1 setje

edit: gezien dat er in gent kan worden afgehaald

PoLiPiE

Legacy Member
1 setje dan voor kjol? Schellebelle ligt niet echt op mijn route naar Antwerpen (werk). Misschien dat we ergens kunnen afspreken? Anders kunnen we afhandeling via PM regelen.

1 cpu reeds verkocht. Dus nog enkel 1 moederbord en 1 geheugenlatje beschikbaar (als Kjol zijn bod geldig is).

PoLiPiE

Legacy Member
Setje verkocht aan kjol voor 100 euro.

Nog te koop:
1 x Asrock mobo => 80 euro excl
1 x 2GB Corsair geheugenlat => 20 euro excl

90 euro meeneem prijs voor mobo+geheugenlat excl

hypex20

Legacy Member
bod van 70€ incl voor moederbord indien bewijs van garantie...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan