Archief - Mobo - Memory - Graka - Cooler - Netwerkkaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shevchenko

Legacy Member
Verschillende onderdelen te koop dus:

1. Evga Classified X58, E760

Volledig nieuw moederbord ontvangen na herstellen van oud moederbord.
Datum staat op 19.01.2011, is niet geregistreerd bij Evga dus 2 jaar garantie.
Alles dus aanwezig en nog volledig verpakt, ook het moederbord zit nog in plastic en de zegel is nog ongebroken.
link met review: EVGA X58 SLI Classified E760 PC Component review - Trusted Reviews

Minimumprijs: 190euro
Meeneemprijs: 190euro



2. Corsair XMS3 Dominator GT DIMM Kit 6GB PC3-14900U CL7-8-7-20 (DDR3-1866) (TR3X6G1866C7GTF)

Hebben altijd perfect gedraaid op 1.6v zonder problemen.
Is levenslange garantie op van Corsair.
Komt compleet in doos en met airflow fan.
Gaan weg ivm aanschaf 12GB kit.


Minimumprijs: 100euro
Meeneemprijs:100euro


3. BFG GTX295 VERKOCHT

Volledig werkende videokaart, overgenomen in 2009 van iemand.
Zit nog een kleine maand garantie op, tot 22.05.2011
Factuur aanwezig alsook de doos.
Superkaart gaat weg ivm aanschaf GTX570 (soms nog meer fps dan de 570:)

Minimumprijs: 100euro
Meeneemprijs: 125euro


4. Thermalright Black s1366 koeler VERKOCHT

Alles nog aanwezig, doos, koelpasta:p,
Ligt hier gewoon stof te happen nadat ik overgestapt ben op waterkoeling.
Heeft misschien 3 maand dienst gedaan.

Vaste prijs 20euro



5. Netwerkkaart Killer Xeno Pro VERKOCHT

Killer
Mag weg ivm aanschaf ander netwerkkaartje.
Werkt perfect niets op aan te merken.


Vaste prijs 25euro



Afhalen geniet de voorkeur, verzenden op kosten en risico van de koper.
Heb interesse in een Evga GTX570, 580 of 590:woohoo: indien je wilt ruilen.
Opleg en afhandeling bespreken we dan wel.

Wasbeer

Legacy Member
perongeluk ook geen s1366 cpu te koop ? wil wel een goed prijsje geven
in elk geval 25€ voor die netwerk kaart

jastas

Legacy Member
die Thermalright koeler, zit daar echt geen bevestiging bij voor Am2+/AM3?

shevchenko

Legacy Member
@Wasbeer: geen cpu te koop atm, maar denk dat je hier opt forum wel 1tje vind.
nog ff wachten dan met afhandelen?
@jastas:s775 en AM2 staan in de manual, voor s1366 heb ik de bolt-thru kit bijgekocht.
@Teemto: genoteerd

Wasbeer

Legacy Member
neenee geef je alle info maar in een pm heb me ondertussen een 970 gekocht

shevchenko

Legacy Member
@wasbeer: pm onderweg

Netwerkkaart is momenteel gereserveerd.

Teemto

Legacy Member
Indien voltage control mogelijk dan een bodje van 110€ excl. op de GTX295

jastas

Legacy Member
Is het mogelijk eens een exacte link van die Thermalright te geven? Want er bestaan verschillende revisies van

shevchenko

Legacy Member
@Teemto: voltage control????, kem ik niets van sorry.
@jastas: is 1 van 1ste versies, zal morgen nog eens kijken voor de revisies.
@wasbeer: sorry is wat te weinig, afhalen geen probleem, kan afgesproken worden.

croimans

Legacy Member
@ Shev : voltage control met bijv Eleet GVT of msi afterburner.
sommige GTX295's laten dit niet toe door andere PWM controller

shevchenko

Legacy Member
Sluit zondagavond om 20u00 af.
Enkel netwerkaart is verkocht dus.

shevchenko

Legacy Member
Sorry gasten maar vrouw is deze nacht bevallen, ben nu juist thuis.
Zal zo snel mogelijk kijken vooe die revisie Jastas.

jastas

Legacy Member
shevchenko zei:
Sorry gasten maar vrouw is deze nacht bevallen, ben nu juist thuis.
Zal zo snel mogelijk kijken vooe die revisie Jastas.

Hey die nieuwe aanwinst is zoveel belangrijker! Neem je je tijd, en zoek het maar eens uit wanneer je wat tijd hebt

En proficiat!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan