Archief - Mini Lian Li Pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kandalftje

Legacy Member
Hierbij verkoop ik een mini Lian Li case volledig klaar voor gebruik.
Aangekocht eind Juli voor media center maar is nooit gebruikt geweest.

Case: LIAN LI PC-Q07B Mini-ITX Cube Black
Mobo: GIGABYTE GA-H67N-USB3-B3
Proc: INTEL Core™ i3-2100 32nm ( 3.1Ghz ) 3MB, 2 cores, 4 Threads, Intel® HD Graphics 2000 ( 850Mhz / 1100Mhz ) Boxed with cooler
Dvd-rw
Hd: 1000GB 32MB SATA300 7200rpm HD103SJ Samsung Spinpoint F3
Voeding: 450W Non-Modular ANTEC Basiq Power VP450P
Ram: 4GB 1333Mhz DDR3 KINGSTON Value Series KVR1333D3N9/4G

Zit geen vga in aangezien er een HDMI aansluiting onboard zit die Full hd aankan !

Het systeem staat volledig klaar, heb juist win 7 opgezet en XBMC en voor de rest gewoon in de kast gestaan dus nergens stof in de case, is dus ook splinter nieuw heb nog paar dozen ook en alles is nog onder garantie ! Factuur vind ik voor de moment niet maar kan mailtje sturen naar tones voor een kopie.

Nieuw heb ik +-450€ betaald. prijzen zijn al wat gezakt dus ik hou daar ook rekening mee !


min 320 € naar 290€
meeneemprijs 350€ naar 300€

Prijsverlaging !

Afgehaald bij voorkeur !
Verzenden op risco van koper !

Wordt in ze geheel verkocht !
Wordt ook aangeboden in vriendenkring !!

Moxxie

Legacy Member
Nog te koop? Vooral interesse in CPU, MB en MEM, maar eventueel ook in geheel. :)

Kandalftje

Legacy Member
Is nog te koop ja maar liefst in zen geheel aangezien ik er anders nooit vanaf graak.

Kandalftje

Legacy Member
Staat terug te koop ze moesten hem nu toch niet oO
Indien er iemand hem wil en wilt er vandaag nog of morgen omkomen mag hij weg voor 280€ !!

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Kandalftje zei:
Staat terug te koop ze moesten hem nu toch niet oO
Indien er iemand hem wil en wilt er vandaag nog of morgen omkomen mag hij weg voor 280€ !!

Als ik hem ergens van tweekend mag komen afhalen: € 280 geboden.

Kandalftje

Legacy Member
@EasyB: aangezien de case zo klein kan er geen in.

@Mh UnderGod: Wel ik kan hem ook altijd komen brengen als je niet vroeger of het weekend kan? En moest het van weekend zijn wanneer zou dat juist zijn ?

[Mh]UnderGod

Legacy Member
zaterdag ergens in de namiddag, maar als ge hem morgen wilt brengen ga'k u natuurlijk nie tegenhouden :p

Kandalftje

Legacy Member
Wel ik kan morgen komen als dat goed is voor u pm me uw gegevens ff door en uw gsm nummer dan laat ik uw weten wanneer ik kom.

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Ben wel maar thuis vanaf 16u, maar we spreken wel verder af in pm :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan