Archief - memory stocksale!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chriskepoe

Legacy Member
8 stuks - Kingston Ktd-insp5150/1g DDR SDRAM (new) minimum 15€/stuk

8 stuks - Kingston KTD-INSP6000A/1G 1GB DDR2 RAM PC2-4200 minimum 12

1 stuk - Samsung 1 GB PC2-5300 M470T2953EZ3 DDR2 RAM (M470T2953EZ3-CE6) minimum 12€

1 stuk - Dell SNPH299FC/2G Computer RAM minimum 15€

1 stuk - Dell 2 GB DDR2 SDRAM (SNPTX760C/2G) minimum 15€

2 stuks - samsung-m471b5673fh0 2gb ddr3 1066mhz minimum 12€

8 stuks - Dell 1 GB DDR SDRAM (SNP1Y255C/1G) - RAM minimum 12€/stuk

3 stuks - Transcend 1g Ddr333 Sodimm Cl25 minimum 12€/stuk

2 stuks - Hynix 1GB PC2-4200 200PIN DDR2 SO-DIMM minimum 10€/stuk

1 stuk - Kingston KTD-INSP8200/1G prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch minimum 12€/stuk

1 stuk - 1GB PC2-5300 DDR2 SODIMM 667MHz M470T2953CZ3 SAMSUNG ORIG. Memory minimum 10€/stuk

3 stuks - Nanya nt1gt64uh8d0fn-ad 1GB minimum 10€/stuk

2 stuks - 1GB 2Rx8 PC2-5300S KINGSTON minimum 10€/stuk

1 stuk - =http://www.memory4less.com/m4l_itemdetail.aspx?itemid=1442133898]Hynix 1GB PC2-6400 DDR2-800MHz minimum 12€/stuck

Desktop memory:

2 stuks - Kingston 1GB DDR2-533 | Kingston KTD-DM8400A/1G minimum 12€/stuk



Prijzen zijn exclusief verzending.
verzending is ongeveer 3€ dacht ik? Dit gebeurd via Bpost.
Pakketjes > single item
3kopen = 1 gratis

Ram is allemaal getest en werkt 100%

Ik behoud mij het recht .... :)

have fun!

Liquid_Ninja

Legacy Member
Is de 2 stuks "HYNIX 2GB DDR2 667Mhz HYMP125S64CP8-Y5" identiek? En welke latency hebben deze? Ik wil wel een bod van 20 euro doen voor deze 2 stuks samen (onder voorbehoud mits identiek) Dat is toch 4GB in totaal he?

Chriskepoe

Legacy Member
Liquid_Ninja zei:
Is de 2 stuks "HYNIX 2GB DDR2 667Mhz HYMP125S64CP8-Y5" identiek? En welke latency hebben deze? Ik wil wel een bod van 20 euro doen voor deze 2 stuks samen (onder voorbehoud mits identiek) Dat is toch 4GB in totaal he?

Hey Liquid,

deze zijn inderdaad identiek en 4GB totaal.
De latency heb ik geen idee van, misschien eens googlen?
Bod geaccepteerd.
Ik sluit telkens 24u na het bod af indien er geen hoger bod binnenkomt.

snoopjes zei:
Hoeveel voor alle latjes van 1GB DDR1 ?

welke latjes zijn dit dan?
Reken even uit he, per 3 latjes krijg je er 1 gratis bij :)

pisart

Legacy Member
1 stuk - 1GB PC2-5300 DDR2 SODIMM 667MHz M470T2953CZ3 SAMSUNG ORIG. Memory

10 euro excl, verzending is normaal minder dan 2 euro

Chriskepoe

Legacy Member
pisart zei:
1 stuk - 1GB PC2-5300 DDR2 SODIMM 667MHz M470T2953CZ3 SAMSUNG ORIG. Memory

10 euro excl, verzending is normaal minder dan 2 euro

Als je dat in een gewone enveloppe wilt, yep :)
maar das op eigen risico, ik pak mijn spullen normaal goed in.

genoteerd.

pisart

Legacy Member
Ik wil het toch wel goed verpakt hebben, dus dan trek ik mijn bod in.

Chriskepoe

Legacy Member
pisart zei:
Ik wil het toch wel goed verpakt hebben, dus dan trek ik mijn bod in.

Beste,

Ik verpak de ram altijd goed, jij begint te mekkeren over die 1e euro meer he..
Maar goed, bod geannuleerd.

Liquid_ninja, voor U is het bod in orde en pm sent ;)

Chriskepoe

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Beste,

Bod van 15 euro incl.
Nieuwprijs is evenveel als uw prijs... www.alternate.be

Je linked wel een ander model maar soit, 15€ EXCL is genoteerd.
Beide zitten in een ongeopende verpakking, aldus.. nieuw.
Bid je trouwens op 1 stuk of 2 stuks?

Iphigeneia

Legacy Member
Chriskepoe zei:
Je linked wel een ander model maar soit, 15€ EXCL is genoteerd.
Beide zitten in een ongeopende verpakking, aldus.. nieuw.
Bid je trouwens op 1 stuk of 2 stuks?

Beide 1 gb en DDR2-533. Het was 15 incl voor beide. Indien niet genoteerd dan verliest het zijn waarde.

Mvg,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan