Archief - MediaCenter PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

springingrabbit

Legacy Member
Bij deze aangeboden een mediacenter pc:

-X3 720 (met succes unlocked naar 4 cores)
-M4A785TD-M Evo
-Highpoint RocketRaid 8 poorts raidcontroller type 2320 (met garantie)
-6 x 1TB schijven
-Antec P180 Mini (zilver/zwart)
-Corsiar CX400Watt
-2 GB DDR2 geheugen
-Sharkoon 3 x 3.5 inch in 2 x 5.25 Bay http://tones.be/shop_product.php?idx=108690
-Scythe Ninja Mini (blauw gespoten)

Voeding is volledig gesleeved. Ninja mini is passief gekoeld en blauw gespoten. Achteraan en bovenaan zijn de fans vervangen voor blauwe led fans. Ook zit er vooraan nog een smalle fan voor extra luchtverplaatsing. Heeft altijd gediend als mediacenter.

Alle originele dozen van heb ik nog. Enkel op de raidcontroller zit er nog garantie (22/09/2010 aangekocht en 2 jaar garantie volgens factuur). Factuur zit er uiteraard ook bij.

Plaats voor nog 2 extra disken in de Sharkoon bay (hier moet je dan nog wel een stroomkabel naartoe brengen in de vorm van een molex splitter).

Meeneem staat op 550 euro voor het ganse pakket. Bieden mag altijd maar geen onzin biedingen.

Alles kan ook in stukken verkocht worden. Houd er wel rekening mee dat ik mij altijd het recht behoud om in zijn geheel te verkopen (daar ik hier voorkeur aan geef). Biedingen op stukken gelieve EXCLUSIEF te doen. Ik verkoop ook pas in stukken als echt alles weg is.

kristofb

Legacy Member
Kan je misschien meer info geven over de Highpoint, de schijven, het geheugen en de Icy Box? (Types & eventuele garantie)

SDX

Legacy Member
Foto's?
Prijs voor de pc zonder raid controller, disks en icy box?

TrsH

Legacy Member
doe je ook 1 schijf appart weg onder verzending?
zo ja graag meer info hierover de schijven en richtprijs aub.

vanic

Legacy Member
springingrabbit zei:
-X3 720 (met succes unlocked naar 4 cores)
-M4A785TD-M Evo
-2 GB DDR2 geheugen

richtprijs voor dit ?
klopt het dat het DDR2 geheugen is? ( volgens gegevens mobo zou het DDR3 zijn )

adri36500

Legacy Member
Die Rocketraid, welk model is dat? Hoeveel had je daar graag voor gehad? (ik kan het komen afhalen)

springingrabbit

Legacy Member
De rocketraid is een 2320 controller

Geheugen moet inderdaad DDR3 zijn. Foutje van mij.

mobo + cpu + geheugen zal rond de 110 euro zijn. Is dan wel met de ninja mini bij op.

Schijven zijn Samsungs HD103SJ (dacht 2) en WD 10EARS (dacht 4)

Enkel op de rocketraid zit nog garantie op de rest niet.

De ICY BOX is blijkbaar een Sharkoon 3 bay
SHARKOON S-ATA Quickport Intern 3-BAY :: Tones.be

springingrabbit

Legacy Member
Voor de raid controller had ik nog een 180 euro in gedachten.

TrsH

Legacy Member
als het mogelijk is graag antwoord op mijn bod van 20 pleuro excl op de samsung hdd.

springingrabbit

Legacy Member
TrsH zei:
als het mogelijk is graag antwoord op mijn bod van 20 pleuro excl op de samsung hdd.

Ga nog niets noteren omdat ik liefst alles in 1 keer verkoop. Maar ik houd het zeker in gedachten.

springingrabbit

Legacy Member
UP 2

Vanaf nu ook in stukken te koop als alles weg is. Volledig heeft nog altijd de voorkeur.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan