Archief - Macbook & VAIO te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tha_shizzle

Legacy Member
Hey iedereen heb hier thuis twee laptops liggen. Heb deze aangekocht om een portabele laptop te hebben maar ook een goede high preformance laptop te kunnen hebben voor films. Maar aangezien ik deze laptops ook gebruik voor het school is het soms wat moeilijk om deze 2 laptops en hun documenten gescheiden te houden.

Daarmee dat ik terug zou willen overstappen naar een macbook pro (liefst 15 inch), eventuele andere voorstellen mogen ook altijd gedaan worden.

Beide laptops zijn in goede staat en worden geleverd met een laptophoes. De VAIO is aangekocht in de Saturn te wilrijk en de macbook in de easy m te mechelen (datum 09/2010). Beide facturen zijn nog steeds aanwezig en kunnen zo worden meegeleverd.

Info VAIO

Gegevens:

- model: vpcf11m1e/h
- 1 jaar oud
- verzekert tegen accidentiële schade
- Laptophoes inbegrepen

Specs:


- CPU-type Intel Core i5 520M
- Snelheid 2,4GHz
- Moederbordchipset Intel Mobile PM55
- Geheugengrootte 4GB
- Geheugentype DDR3 (SODIMM)
- Schermdiagonaal 16,4"
- Videochip GeForce GT330M
- Schermresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)
- Opslagcapaciteit 500GB
- Besturingssysteem Windows 7 Home Premium
- Gewicht 3,1kg

Info Macbook

Gegevens:

- model: macbook
- laptophoes

Specs:

- scherm: 13.3 inches
- Processor class: Intel Core 2 Duo
- Processor speed: 2400 MHz
- Harde schijf: 250 GB
- Hard Drive Speed: 5400 RPM

tha_shizzle

Legacy Member
Veriac zei:
Verkoop? Richtprijs vaio?

op dit moment geef ik voorkeur aan de ruil maar indien ik een interessant bod krijg wil ik dit altijd wel overwegen

Hunterken

Legacy Member
hoi,
heb zelf nog een 15" MacBook Pro 2.4Ghz.. is van 2007 maar nog zo goed als nieuw.
steekt ook een recente batterij in en wordt geleverd met doos en alle originele accessoires..
zie je 't zitten om te ruilen met je 13"? ik zoek iets kleiner, daarmee :)

tha_shizzle

Legacy Member
Hunterken zei:
hoi,
heb zelf nog een 15" MacBook Pro 2.4Ghz.. is van 2007 maar nog zo goed als nieuw.
steekt ook een recente batterij in en wordt geleverd met doos en alle originele accessoires..
zie je 't zitten om te ruilen met je 13"? ik zoek iets kleiner, daarmee :)

Nee sorry, het is gewoon de bedoeling om van 2 laptops naar één toestel over te stappen vandaar dat ik dit dus zal moeten afwijzen :)

Met vriendelijke groet

tha_shizzle

Legacy Member
Che Guevara zei:
is dit die macbook met het herstelde scherm

ja klopt is volledig nieuw scherm geplaatst door easy m te leuven heeft me wel 480 euro gekost maar dit factuur kan ik ook voorleggen samen met het oude scherm :)

Che Guevara

Legacy Member
oki ga het laten weten aan kameraad die op zoek was naar ene

Python[BE]

Legacy Member
geen verkoop? heb wel interesse in de macbook maar kan enkel kopen, dus als u een richtprijs kan geven?

tha_shizzle

Legacy Member
Python[BE];15396447 zei:
geen verkoop? heb wel interesse in de macbook maar kan enkel kopen, dus als u een richtprijs kan geven?

Heb nog niet echt nagedacht over verkoop maar aankoopprijs was jaar geleden 999 euro dus ik weet niet wat ik hiervoor moet vragen. Moest ik toch geen ruil kunnen doen binnekort wil ik deze wel verkopen. Dus doe maar een bod zou ik zeggen en dan zal ik er is over nadenken

Python[BE]

Legacy Member
Bod 500 onder voorbehoud dan, wil ook nog wel graag foto's zien + wil graag ram weten
Meer kan ik nu niet bieden.

mac2sell, mocht je daar naar kijken, geeft de macbook een waarde van 400 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan