Archief - macbook pro Retina

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ramzes

Legacy Member
hallo guys ik verkoop een macbook pro retina van 2015 , model met 256gb , 8gbram en i5 van 2.7ghz , deze verkeert in een perfecte staat en wordt verkocht met een APPLE CARE garantie tot juni 2018 dus geen risico qua garantie ^^, ik verkoop die omdat ik hem niet genoeg gebruikt (:

biedingen vanaf 1190 euros
meeneem : 1450 euros

ik zoek niks in ruil behalve eventueel APPLE TV 4 + OPLEG

ik woon in Meise , en kan dus daar worden afgehaald (: , ik kan mij savonds een beetje verplaatsen maar ook geen 100km :p :D
faktuur zit er niet bij , ik heb deze aangekocht aan een vriend die hem gewonnen had met een wedstrijd op funradio ( franstalige radiozender) geen faktuur aanwezig dus (:

foto's zijn overbodig wegens de perfecte staat van de pc (:

Wie hem koopt tegen meer dan 1250 krijgt een apple airport express bijgeleverd ( onder garantie +faktuur )

moesten er nog vragen zijn stel ze maar gerust (: !!!
pc staat ook op andere sites te koop (: !!

macbook pro Retina
[vends] apple Macbook pro retina
Macbook pro retina - Te koop in Meise | 2dehands.be

silent785

Legacy Member
ramzes zei:
hallo guys ik verkoop een macbook pro retina van 2015 , model met 256gb , 8gbram en i5 van 2.7ghz , deze verkeert in een perfecte staat en wordt verkocht met een APPLE CARE garantie tot juni 2018 dus geen risico qua garantie ^^, ik verkoop die omdat ik hem niet genoeg gebruikt (:

biedingen vanaf 1200 euros
meeneem : 1450 euros

ik zoek niks in ruil behalve eventueel APPLE TV 4 + OPLEG

ik woon in Meise , en kan dus daar worden afgehaald (: , ik kan mij savonds een beetje verplaatsen maar ook geen 100km :p :D

foto's zijn overbodig wegens de perfecte staat van de pc (:

moesten er nog vragen zijn stel ze maar gerust (: !!!
pc staat ook op andere sites te koop (: !!

13 of 15 inch?

ramzes

Legacy Member
oei sorry inderdaad vergeten ! 13 inch :/ !


Sent from my iPhone using Tapatalk

dnoiz

Legacy Member
PM je me eens het serienummer?

En zet even de links naar die andere sites in je post.

g.

ramzes

Legacy Member
geen probleem pm is verstuurd ! moesten nog andere mensen de serie nummer willen mogen jullie mij steeds contacteren (:


mvg R

dnoiz

Legacy Member
Gaat hier om laatste nieuwe update (Force Touch-trackpad)? Kan je ook aantal laadcycli geven?

Alvast bodje van 1250, afgehaald. Ik woon zo'n 15 min van Meise.

ramzes

Legacy Member
bodje genoteerd ! ik sluit 24u na eerste geldig bod ( den uwe dus ) met een sniper regel van 10 minuten !
en ja het is de laatste met de fourcetouch-trackpad (: !
laadcycli momenteel : 30 (:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan