Archief - Macbook Pro 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Murugan

Legacy Member
Wegens te weinig gebruik doe ik deze weg.

* C2D 2,2Ghz Santa Rosa
* 500GB HD ipv 160GB
* 4GB RAM ipv 2GB
* Batterij: 105 cycles, 5034mAh (origineel 5600)
* GPU: 8600M GT
* AZERTY
* 15" scherm
* Loopt nu op Lion maar komt met clean install van SL

Is nog in propere staat maar vertoont lichte gebruikssporen, vooral ter hoogte van het touchpad.

Komt met:

* Doos + boekjes
* Lader
* Originele RAM-modules (2x1GB)
* Originele Snow Leopard
* Apple Mighty Mouse

Prijs volgens Mac2Sell: 630€

Ik zou er graag 600€ voor hebben maar deftig ruilvoorstel mag ook (wel niet met een andere laptop, hoofdtelefoon, etc maar iets in de aard van een Ipad, Samsung Tab, Iphone,....)

Staat ook te koop op andere sites.
Ik laat deze open staan tot 26/10 om 20u

971fv6.jpg

ei3wi0.jpg

2njze5x.jpg

2mpifrr.jpg

ThE BuGGeR

Legacy Member
heeft u in een ruil met 1 of eem combi van deze items?
- SE X10i in nieuw staat
- XBOX 360 elite 120 GB met 27 games
- 2 pocket bike's crossers waarvan 1 voor onderdelen?

Mvg

desolation

Legacy Member
heb 2 jaar geleden voor mijn vader dezelfde gekocht voor 500EUR, er nu nog 600EUR+ voor vragen is een beetje veel

350-400 is realistischer

Murugan

Legacy Member
Was het identiek dezelfde specs met alles bij wat er hier bij is?
Als het zo is, heb je een goeie koop gedaan.

Uw prijs is IMO minder realistisch aangezien ik laatst een witte MB met lagere specs, zonder toebehoren en in minder goeie staat verkocht heb voor 325€.

Mij maakt het niet veel uit, geraakt hij niet verkocht, lig ik er niet wakker van en hou ik hem gewoon.

Murugan

Legacy Member
@bertpriem: 15"
@FunkyD: ik hou het in het achterhoofdwant heb al een Androidtelefoon. Als ik ruil, primeert een tablet maar ik heb nog liever de centjes :D

Murugan

Legacy Member
Bij volledig opgeladen en scherm op lage helderheid geeft de indicator +3u aan.
Ik gebruik hem eerlijk gezegd nooit langer dan 15-30´, enkel voor wat te surfen en mail te checken.
Ik zou het wel eens willen testen maar heb eerlijk gezegd geen tijd om dan constant bezig te zijn op die laptop.

desolation

Legacy Member
Murugan zei:
Was het identiek dezelfde specs met alles bij wat er hier bij is?
Als het zo is, heb je een goeie koop gedaan.

Uw prijs is IMO minder realistisch aangezien ik laatst een witte MB met lagere specs, zonder toebehoren en in minder goeie staat verkocht heb voor 325€.

Mij maakt het niet veel uit, geraakt hij niet verkocht, lig ik er niet wakker van en hou ik hem gewoon.

4GB ram, stock hdd. een los schijfke kost me moeite 50EUR. het is dan ook al een toestel van 4j oud voor iets he ...

Murugan

Legacy Member
Verkocht op een andere site. Mag slotje op.
Blijkbaar was hij meer waard dan men hier voorstelde...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan