Archief - Macbook Pro 15"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Orph4nus

Legacy Member
Ik verkoop mijn Macbook Pro 15"
Het is een unibody van het bouwjaar 2009 (zomer).
Hij is in perfecte staat, ik doe hem enkel weg omdat ik voor privé
redenen verplicht moet overschakelen naar windows, jammer
genoeg.

Het is een 15 inch model.
Processor is een Dual Core van intel met 2.53 GHz
Er zit 4 GB Ram in DDR3;
De harde schijf is 512 GB en is nog maar een jaar oud.
De videokaart is een Nvidia 9400M ( de standaard versie ).
Verder is de laptop standaard.

Hij is volledig in perfecte staat. Je krijgt de laptop inclusief de
complete doos, zakjes , boekjes.
Als de bieding hoog genoeg is krijg je er een kabel bij om van DVI
naar de mini-display poort te gaan. Je zal hem wel zelf moeten
komen halen of er komen vervoerskosten bij.

-----
Deze laptop staat ook op 2dehands.be.
Hier is al een bieding van 750 euro.
Die vind je door hier op te klikken.

Je mag bieden hier of je mag bieden op de 2dehands website. Beide mag ook altijd.
!!! ENKEL GELD !!!

WoRsTeNBoY

Legacy Member
Is het niet zo dat je Windows KAN draaien op die Macbook dmv apple bootcamp?
just my 2 cents, want ik ken nix van Mac af...

Orph4nus

Legacy Member
WoRsTeNBoY zei:
Is het niet zo dat je Windows KAN draaien op die Macbook dmv apple bootcamp?
just my 2 cents, want ik ken nix van Mac af...

Yeah maar als je 100% windows gaat "moeten" beginnen gebruiken, is het beetje jammer om dan een macbook pro te gebruiken. Dan kies je beter voor een windows laptop

lievn

Legacy Member
Heb je nog het aankoopbewijs?
En is het een Belgisch azerty toestel?
ps: ik zie op 2dehands enkel een bod van 720 euro.

Orph4nus

Legacy Member
lievn zei:
Heb je nog het aankoopbewijs?
En is het een Belgisch azerty toestel?
ps: ik zie op 2dehands enkel een bod van 720 euro.

Die bods op 2dehands worden vaak gewijzigd of verwijdert.
Aankoopbewijs heb ik liggen ja.
En het is inderdaad een Belgisch azerty toetsenbord.

Ik zeg het deze laptop is in perfecte staat.
En zo'n laptops gaan gemakkelijk 5 tot 7 jaar mee.
doe hem enkel weg aangezien ik hem naar de toekomst toe
wegens dubbel gebruik steeds minder en minder zal gebruiken.
Is redelijk jammer voor zo'n pracht van een toestel.
Het geld komt dan ook wel van pas als een kotstudent.
als ik geld genoeg had zou ik de laptop zeker bijhouden :(

Orph4nus

Legacy Member
[UPDATE]
Er is een nieuw bod van 800 euro via 2dehands.
Die mens heeft da via bericht verzonden. Ik heb hem gevraagd
Om dat gwn als bieding te plaatsen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan