Orph4nus
Legacy Member
Ik verkoop mijn Macbook Pro 15"
Het is een unibody van het bouwjaar 2009 (zomer).
Hij is in perfecte staat, ik doe hem enkel weg omdat ik voor privé
redenen verplicht moet overschakelen naar windows, jammer
genoeg.
Het is een 15 inch model.
Processor is een Dual Core van intel met 2.53 GHz
Er zit 4 GB Ram in DDR3;
De harde schijf is 512 GB en is nog maar een jaar oud.
De videokaart is een Nvidia 9400M ( de standaard versie ).
Verder is de laptop standaard.
Hij is volledig in perfecte staat. Je krijgt de laptop inclusief de
complete doos, zakjes , boekjes.
Als de bieding hoog genoeg is krijg je er een kabel bij om van DVI
naar de mini-display poort te gaan. Je zal hem wel zelf moeten
komen halen of er komen vervoerskosten bij.
-----
Deze laptop staat ook op 2dehands.be.
Hier is al een bieding van 750 euro.
Die vind je door hier op te klikken.
Je mag bieden hier of je mag bieden op de 2dehands website. Beide mag ook altijd.
!!! ENKEL GELD !!!
Het is een unibody van het bouwjaar 2009 (zomer).
Hij is in perfecte staat, ik doe hem enkel weg omdat ik voor privé
redenen verplicht moet overschakelen naar windows, jammer
genoeg.
Het is een 15 inch model.
Processor is een Dual Core van intel met 2.53 GHz
Er zit 4 GB Ram in DDR3;
De harde schijf is 512 GB en is nog maar een jaar oud.
De videokaart is een Nvidia 9400M ( de standaard versie ).
Verder is de laptop standaard.
Hij is volledig in perfecte staat. Je krijgt de laptop inclusief de
complete doos, zakjes , boekjes.
Als de bieding hoog genoeg is krijg je er een kabel bij om van DVI
naar de mini-display poort te gaan. Je zal hem wel zelf moeten
komen halen of er komen vervoerskosten bij.
-----
Deze laptop staat ook op 2dehands.be.
Hier is al een bieding van 750 euro.
Die vind je door hier op te klikken.
Je mag bieden hier of je mag bieden op de 2dehands website. Beide mag ook altijd.
!!! ENKEL GELD !!!
