Archief - Macbook Pro 15" unibody met kleine defecten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nicky1411

Legacy Member
Macbook Pro
dit model
apple-history.com :: MacBook Pro (15-inch, Late 2008)

met deze specs: 2.4 GHz/2 GB RAM/256 MB VRAM/250 GB HD

Zeer goede staat, geen krasjes of deukjes.
Geleverd met doos, lader, boekjes en orginele install cds.
Werkt perfect. Start zonder problemen op.
QWERTY keyboard

2 kleine defecten:
backlight van keyboard werkt maar voor 1/4de
de fysieke klik van het muispad werkt niet.
alle multitouch toepassingen werken perfect, ook het tappen, wat de klik dan vervangt.

Ik denk een zeer lage startprijs hiervoor: 400 euro

Testen kan altijd.

gerre

Legacy Member
Hoe zijn de defecten veroorzaakt ?

Hoe lang gaat de batterij nog mee ?

bertpriem

Legacy Member
Hoe lang gaat de batterij nog mee ? Kan de nieuw Lion erop geïnstalleerd worden ?

Nicky1411

Legacy Member
Hoe zijn de defecten veroorzaakt ?
Weet ik niet, heb deze zo kunnen kopen van een collega, was van een bedrijf in nederland. (zie aanpassing daarom ook qwerty keyboard)
Hoe lang gaat de batterij nog mee ?
staat op 93% van levensduur cycles nog niet nagekeken

ook ruil? ik wil een HTC sensation ervoor geven?
geen ruil

Hoe lang gaat de batterij nog mee ?
zie bove
Kan de nieuw Lion erop geïnstalleerd worden ?
Ja deze staat erop

Waar & wanneer aangekocht?
zie boven, van een nederlands bedrijf dus nederland

gerre

Legacy Member
Hoe snel zou je afsluiten indien er een bod boven je minimum uitgebracht is ? (ik zou deze snel nodig hebben)

Nicky1411

Legacy Member
niet te lang, 3 dagen laat ik openstaan, dus weekend kan je komen halen indien bod aanvaard.

Jorrito

Legacy Member
Ik heb interesse maar heb even nog een paar vragen:

-Zit er een GeForce 9600M GT of een GeForce 9400M in?
-Wat bedoel je met dat de backlight maar voor 1/4de werkt? Is dit maar 1/4de van de originele lichtsterkte of 1/4de van de oppervlakte van het keyboard?
-Heb je er eventueel ook foto's van?
-De touchpad, kan je deze induwen maar geeft hij geen klik, of kan je hem helemaal niet meer induwen?

Bedankt om deze hoop vragen te beantwoorden :p

Nicky1411

Legacy Member
-Zit er een GeForce 9600M GT of een GeForce 9400M in?
beide heeft een dubbele videokaart
-Wat bedoel je met dat de backlight maar voor 1/4de werkt? Is dit maar 1/4de van de originele lichtsterkte of 1/4de van de oppervlakte van het keyboard?
oppervlak
-Heb je er eventueel ook foto's van?
ja pm uw mail
-De touchpad, kan je deze induwen maar geeft hij geen klik, of kan je hem helemaal niet meer induwen?
kan hem induwen, je hoort de klik, maar de mac accepteert dit niet

thorgal0319

Legacy Member
Krassen/blutsen op schermcase of unibody/bottom case ?

Edit : ik moet leren lezen :p Anyway, echt niks op bottom case of screen assembly (is vrij straf) ?

Nicky1411

Legacy Member
misschien een heeel klein krasje op de onderkant van de laptop, niks aan de bovenkant, geen blutsen niks, zoals ik zei zeer goede staat.

robbeke

Legacy Member
ik overweeg wele en bod te doen , maar ook had ik graag gewent of hier nog iets te repareren valt...
als ik een nieuw klavier koop of zo ....

Nicky1411

Legacy Member
bij macparts kan je bovenkant bestellen.
nieuw toetsenbord en muispad.

thorgal0319

Legacy Member
Alles valt te repareren, maar je moet een nieuwe unibody case kopen... Alle componenten eruit, scherm eraf, en alles in nieuwe case. Aangepaste tools kopen. Of je kan de backlight ook gewoon niet gebruiken...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan