Archief - Macbook Pro 15" (medio 2010)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pharia

Legacy Member
Noot: Links naar Mac2Sell mogen achterwege gelaten worden. Deze houdt geen rekening met de staat van de laptop, met de garantie e.d. die in mijn ogen toch belangrijk zijn. Ik verkoop de laptop ook enkel als "a means to an end", dat wil zeggen dat ik niet gepresseerd ben om hem te verkopen als er geen biedingen zijn die tegemoet komen aan mijn verwachtingen.

Ik verkoop mijn Macbook Pro 15", aangekocht op 15 november 2010. Deze was het instapmodel, dus m.b.t. specificaties:

Processor 2,4 GHz Intel Core i5
Geheugen 4 GB 1067 MHz DDR3
Videokaart NVIDIA GeForce GT 330M 256 MB

Paar opmerkingen:

- In uitstekende staat. Geen krasjes, geen gebruikerssporen. Lichtnetadapter is splinternieuw en zit dus nog in het plastiek. De batterij is ook nog in nagenoeg perfecte staat.
- Is aangekocht met BTW aftrek, dus nog garantie tot en met 15 november. Kan met 2 jaar verlengd worden met AppleCare!
- Clean install van Lion OSX, deze moet dus niet meer aangekocht worden.
- Zit een laptopzak bij, samen gekocht in de Switch winkel. Net genoeg om de laptop en een map in te steken, foto's volgen later.
- 79 battery cycles voor diegenen die dat belangrijk vinden, 96% battery health volgens iStat.
- AZERTY-keyboard.
- 320 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm

Foto's
Macbook Pro
Macbook Pro
Macbook Pro

Reden voor verkoop is heel simpel, ik zoek de nieuwe Macbook Air aan te schaffen daar die mobieler is. Als het bod niet aan mijn verwachtingen voldoet, verkoop ik de laptop gewoon niet en hou ik hem.

Ik richt mij op een meeneemprijs van 1150 euro, incl. laptopzak. Voor 1200 euro breng ik de laptop tot bij u thuis, waar u de laptop kan uittesten voor afhandeling!

Ik wil nog even benadrukken dat ik niet geïnteresseerd ben in prijsbemiddeling. Als je het teveel vindt, dan vraag ik je vriendelijk om u te onthouden van te bieden. Laptop staat ook op andere websites te koop.

Met vriendelijke groeten,

Pharia.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan