Archief - Macbook pro 15 Inch 2008 Defect Bieden vanaf 1 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.Bieverz

Legacy Member
Hej iedereen ,

Ik heb hier nog een mac book pro 15 inch model van 2008 liggen.
Deze Laptop is defect door vochtschade ( Fruitsap ! )
Miss kan iemand deze nog gebruiken voor onderdelen ...
Mac safe ( adaptor ) NIET inbegrepen deze is stukgebeten door de hond en het Europese stekker gedeelte word gebruikt voor een Chinese variant ;) .

Dusja Bieden Vanaf 1 euro zou ik zeggen ...
Moesten er genoeg geïnteresseerden zijn dan zal ik een einduur / datum vermelden.

Jorrito

Legacy Member
Welk model is het exact?
Kan je de schade beschrijven (wat hij juist wel of niet meer doet)?
Heb je foto's?

Mr.Bieverz

Legacy Member
deheerikke83 zei:
is het een unibody model?

Het is geen unibody model ( Het is een model van 2008 )

Jorrito zei:
Welk model is het exact?
Kan je de schade beschrijven (wat hij juist wel of niet meer doet)?
Heb je foto's?

De schade is vochtschade ( fruitsap )

Hij start niet meer op ...

Ik zal straks enkele foto's nemen

De foto's

r05e90.jpg


2q9wbbr.jpg


2ntfm1j.jpg

deheerikke83

Legacy Member
wanneer is het ongeluk gebeurd? (fruitsap)

werkte alles nog ervoor?

Mr.Bieverz

Legacy Member
bikkerss zei:


Bod genoteerd

deheerikke83 zei:
wanneer is het ongeluk gebeurd? (fruitsap)

werkte alles nog ervoor?

Hej , ik heb de laptop net terug voor een schadeformulier op te stellen , en het is ongeveer 3 weken geleden dat er fruitsap over is gemorst.

De mac had GEEN gebrekken vooraleer het accident, enkel de batterij duur was niet meer 100 procent optimaal . Eerde 75 procent ( wat ik redelijk normaal vind )

Ik zal de bieding afsluiten woensdagavond om 23:00 u aangezien ik donderdag voor het gehele weekend naar duitsland vertrek . Indien gewenst kan de mac nog steeds afgehaald worden komend weekend terwijl ikzelf in Duitsland ben.

Indien gewenst kan ik nog een sniper regel invoeren , die keuze laat ik aan de bieders.

Heb je nog andere vragen ? Just shoot ;)

Mr.Bieverz

Legacy Member
portégé zei:

Gelieve te bieden exclusief verzending aub

( Dan is het overzichtelijker met het bieden , aangezien de verschillende kosten / mogelijkheden verzenden )

Ook verzenden is op risico van de koper , ik verzend pas na geld ontvangen te hebben , En koper mag de manier van verzenden in overleg met mij kiezen.


Bod dus momenteel niet genoteerd

Groeten Stijn

verdeye

Legacy Member
Denk je dat het scherm nog werkt, ik heb hier voornamelijk interesse in.

Enkele weken terug heb ik mijn mbp van 2008 laten vallen en het scherm is defect.

thorgal0319

Legacy Member
def_stb zei:
Ik zal de bieding afsluiten woensdagavond om 23:00 u aangezien ik donderdag voor het gehele weekend naar duitsland vertrek . Indien gewenst kan de mac nog steeds afgehaald worden komend weekend terwijl ikzelf in Duitsland ben.

Indien gewenst kan ik nog een sniper regel invoeren , die keuze laat ik aan de bieders.

Voila :sleep:

Mr.Bieverz

Legacy Member
portégé zei:

Bod genoteerd

vanrumst zei:

Bod genoteerd

portégé zei:

Bod genoteerd

portégé zei:
35 excl wanneer sluit je af ?

Woensdagavond om 23:00 u zoals vermeld

verdeye zei:
Denk je dat het scherm nog werkt, ik heb hier voornamelijk interesse in.

Enkele weken terug heb ik mijn mbp van 2008 laten vallen en het scherm is defect.


Hej beste ,

Ik ga er vanuit dat het scherm nog zou moeten werken , ik denk dat dit ook 1 van de voornaamste onderdelen zal zijn die je kan gebruiken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan