Archief - Macbook Pro 1,1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sonicje

Legacy Member
Hey iedereen,

hierbij verkoop ik mijn Macbook Pro van 2006 vanwege de aankoop van een windows systeem (studies).
De laptop heeft lichte gebruikssporen, maar dit is dan voornamelijk aan het deksel. Als de laptop open staat zie je hier niets van.

Enkele specificaties:
- 15" beeldscherm
- Intel Core Duo 2.16GHz
- 2 GB DDR2 Ram
- 100gb HDD
- ATI Radeon X1600 (256 mb)
- Resolutie 1440 x 900

Komt ook met originele installatie DVD's van OSX Snow Leopard (gekocht bij Switch).

De batterij is een goed jaar geleden vervangen geweest en gaat dus nog een goed uur tot anderhalf uur mee.
Deze laptop staat ook op de zoekertjes sites Kapaza en 2dehands.

Foto's kan je terug vinden op de Kapaza link: Macbook Pro, Computers, Antwerpen | Kapaza

Op Kapaza wordt er €450 gevraagd zodat men kan afbieden.
Minimum prijs: €350
Meeneem prijs: €400

Warezdude124

Legacy Member
€600, serieus?

kwist niet dat 2dehands laptops zoveel kosten! (of is het wat duurder wegens 'Mac'?) wou er een goedkope voor de Italiëreis om filmkes te zien maar als ik die prijs nu zie... mag ik alle andere laptops dus waarschijnlijk ook vergeten :(
edit: merci voor het advies

W000T

Legacy Member
@Warezdude: hij vraagt geen 600 euro, hij vraagt 500 :)

En dat is idd wat duurder dan andere laptops omdat het 'Mac' is, maar meer dan 500 zal hij er dan hoogstwaarschijnlijk ook niet voor krijgen denk ik.

Sonicje

Legacy Member
Mac prijzen liggen inderdaad iets hoger dan andere laptops.
Omdat je met een Mac lang kunt doen. Waar een windows 4gb voor nodig heeft, kan een mac maar 2gb nodig hebben. Daarom zijn "oudere" toestellen nog steeds goed te gebruiken.

Als je een goedkope laptop zoekt om filmpjes te zien op reis, kan je best naar 2e handse windows toestellen zoeken (Acer durft wel eens goedkoper uitvallen.)

RuZ

Legacy Member
De waarde volgens Mac2Sell is nog 480 euro...
En dan ben ik ervan uit gegaan dat je een superdrive hebt en een HD van 100 GB. Klopt dat?

Iedereen weet ook dat de prijzen van Mac2Sell iets te rooskleurig zijn...
Wat is je absolute minimumprijs?

Sonicje

Legacy Member
RuZ zei:
De waarde volgens Mac2Sell is nog 480 euro...
En dan ben ik ervan uit gegaan dat je een superdrive hebt en een HD van 100 GB. Klopt dat?

Iedereen weet ook dat de prijzen van Mac2Sell iets te rooskleurig zijn...
Wat is je absolute minimumprijs?

Er zit inderdaad een superdrive in en een harde schijf van 100GB (volgens de specificatie sheet zou het 120gb moeten zijn, maar na de installatie van het OS blijft er idd 100gb over).

Mijn minimum prijs ligt dan toch op 450 euro.
Buiten de lichte gebruikssporen werkt het toestel nog perfect en zijn er geen mankementen aan het systeem. En er zit nog een zeer goede batterij in. De originele Snow Leopard DVD's worden er ook bijgegeven, dit was ik vergeten te vermelden, heb dit ineens aangepast in het begin bericht.

Sonicje

Legacy Member
Deze kan uiteraard volledig getest en bekeken worden.
Ik zelf woon in Schilde, dit ligt zo'n 20km van Antwerpen.

toru

Legacy Member
Meeneemprijs 400, en er mag lager geboden worden, of is dat echt de prijs? :)

Sonicje

Legacy Member
400 is echt de prijs. Deze wordt voornamelijk verkocht vanwege de aankoop van een nieuw toestel, en wanneer deze lager dan €400 zou gaan moet ik zelf ook te diep gaan. Plus, 400 lijkt me nog een eerlijke prijs voor dit toestel.

Sonicje

Legacy Member
Bod van €400 op 2dehands.be.

Dus onder voorbehoud verkocht. (gereserveerd tot 20.00u deze avond.)

Koper heeft niets meer van zich laten horen.

Sonicje

Legacy Member
De laptop is weer beschikbaar.

Is zo te zien een nieuwe hype op het internet... Men doet een bod via de bieding optie op via een mail. Je gaat akkoord, en vraagt hoe de persoon verder wil afspreken en dan komt er geen reactie meer. Zeer lastig en kinderachtig :)

Sonicje

Legacy Member
Bedankt voor uw bod, maar kan dit helaas niet accepteren. €400 moet ik er echt nog wel voor krijgen.

Sonicje

Legacy Member
Chriskepoe zei:
Moest je van gedachte veranderen, let me know.

Als ik tegen zondag middag 12.00u geen hoger bod heb ontvangen mag je deze komen halen voor de eerder vermelde prijs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan