Archief - Macbook met problemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoopjes

Legacy Member
Heb hier een Macbook met problemen de HDD is stuk en de DVD drive.
Start op en krijg een vraagteken , met opstarten in boot menu staat geen HDD en geen DVD drive.
Behuizing heeft krassen en de rechterhoek zijn stukjes af (zie foto's).
De lader is er bij en batterij = 5 lampjes branden (max)

Foto's>>>

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Specs >>>

MacBook (begin 2008) - Technische specificaties

Weet niet juist welke het is omdat er geen bios is zoals in een gewoon pc.
En met de serial vind ik het ook niet.


Min 100 Meeneem hoogste bod

robbeke

Legacy Member
dus als de hdd drive en de cd drive vervangen wordt werkt deze?
indien ja , bod 120 euro afgehaald

robbeke

Legacy Member
170 dit weer onder de voorwaarde dat het enkel een hdd en cd rom is die dient vervangen te worden , en niet een defect moederbord

snoopjes

Legacy Member
robbeke zei:
170 dit weer onder de voorwaarde dat het enkel een hdd en cd rom is die dient vervangen te worden , en niet een defect moederbord

Genoteerd

Kijk ik geef je de garantie als het moederbord stuk zou zijn krijg je uw centen terug. Normaal gezien is het enkel HDD en de DVD drive if slim drive DVDRW.
Als ik er een DVD in steek dan draaid die nog maar met enorm veel lawaai dus zal deze connector werken veronderstel ik.
Heb hier in het verleden gezocht naar deze drive maar niemand had zo eentje anders had ik hem zelf gemaakt en nu moet alles de deur uit en heb centen nodig heb.

robbeke

Legacy Member
is mooie deal , ik heb net deze onderdelen liggen en ik zal dan ook zeer snel weten of deze onder de werkende komt of defect moederbord , zodus heb je ook een idee van waar de fout ligt

snoopjes

Legacy Member
robbeke zei:
is mooie deal , ik heb net deze onderdelen liggen en ik zal dan ook zeer snel weten of deze onder de werkende komt of defect moederbord , zodus heb je ook een idee van waar de fout ligt

Normaal gezien zou het moeten werken maar met ICT weet je nooit vandaar die garantie en als ik dan fout zou zitten dan kunnen we dat nog recht zetten.

snoopjes

Legacy Member
robbeke zei:
ik probeer ergens deze week langs te komen om hem uit te halen

Ok verkocht aan robbeke pm mij hoe we dit verder gaan regelen.

Vanaf morgen ben ik weg tot vrijdag dus vandaag of vanaf zaterdag maar je zie maar.

Mag slotje op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan