Archief - Mac mini

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spookske

Legacy Member
Mac mini:

Specificaties
Processor 2.0 GHz Intel Core 2 Duo
Memory 4Gb 1066Mhz DDR3 SDRAM – 2 x 2 Gb
Hard Drive 320GB Serial ATA Drive
Optical Drive SD 8x (DVD+R/DVD+RW/CD-RW)
Remote None

Factuur // Nieuwprijs
Aankoop op 31 juli 2009
€889,00 via de Apple Store

Staat
Gebruikt, maar in een zeer goede staat. Alle oorspronkelijke toebehoren en de verpakking worden meegeleverd.


Meer informatie:
Mac mini

BLaCKo

Legacy Member
Kan je dat op een gewone monitor aansluiten?
En heb je een richtprijs :)?

spookske

Legacy Member
Gpu is idd de nvidia 9400

Momenteel zit er een dvi aansluiting op (dus gewone monitor), er is ook een verloopstuk verkrijgbaar naar vga (ben ik niet zeker van of ik die heb liggen).

Richtprijs: 350€ excl verzending, liefst ophaling of indien niet te ver kan hij ook gebracht worden (in het weekend).

senpuppy

Legacy Member
bod van 300€, ik kan zondag 8 mei (overdag) om hem op te halen

spookske

Legacy Member
@senpuppy: Bod genoteerd, ik moet zaterdag bij mijn ouders (in Bonheiden) zijn dus passeer Mechelen, als er daartegen geen hoger bod is kunnen we vrijdag nog verder afspreken.

senpuppy

Legacy Member
spookske zei:
@senpuppy: Bod genoteerd, ik moet zaterdag bij mijn ouders (in Bonheiden) zijn dus passeer Mechelen, als er daartegen geen hoger bod is kunnen we vrijdag nog verder afspreken.

zaterdag kan evt lukken, drukke dag te Heist-op-den-berg, maar mss kan ik rond 14u wel ergens te Bonheiden afspreken (passeer daar toch)! We zien wel ;)

Kimme

Legacy Member
310
liefst ook zaterdag in mechelen dan aangezien ik zelf tegen leuven woon.

als je eventueel interesse zou hebben in een PowerMac G5
Dual G5 2Ghz
2Gb DDR
2x 500Gb HD

wil ik wel in de plaats geven eventueel :)

spookske

Legacy Member
@Kimmie: genoteerd, had je mij een pm gestuurd? vind hem niet meer terug en anders heb ik miskeken :-)

Kimme

Legacy Member
nope, voor zover ik weet heb ik je geen pm gestuurd ;)
had je eventueel interesse in een ruil tegen mijn powermac?

spookske

Legacy Member
Nee geen interesse in ruil omwille dat een desktop mij te overbodig is geworden, iPhone, iPad en Macbook Pro. Ik ben graag mobiel dus

Kimme

Legacy Member
allright geen probleem, kon het alleen maar voorstellen he ;) ik heb ook allen van bovenstaande maar heb nog desktopsysteem nodig voor op kantoorke hier en voor nieuwe soft heb ik intel cpu nodig daarom...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan