hey69
Legacy Member
moederbord: ASROCK K8NF4G-SATA2 (onboard video)
opmerking, pcixpres werkt denk ik niet meer, dus met onboard video te gebruiken
cpu met koeler : Sempron 3300+
ram: 2x512mb DDR1 (1gb totaal dus) pc3200
ideaal om goekoop pcke inelkaar te steken
BIEDEN VANAF 1 EURO.
ook op tones
SLUIT AF VRIJDAG 30SEPTEMBER 21.00 SHARP
OP ALLES BIEDEN AUB
meeneem 29euro
opmerking, pcixpres werkt denk ik niet meer, dus met onboard video te gebruiken
cpu met koeler : Sempron 3300+
ram: 2x512mb DDR1 (1gb totaal dus) pc3200
ideaal om goekoop pcke inelkaar te steken
BIEDEN VANAF 1 EURO.
ook op tones
SLUIT AF VRIJDAG 30SEPTEMBER 21.00 SHARP
OP ALLES BIEDEN AUB
meeneem 29euro
