Archief - Lian-Li PCA10 AMD Phenom X4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lyot

Legacy Member
Beste,

Ik verkoop mijn pc, klein jaar oud, weg wegens aankoop laptop.

Dit is de config:

  • Processor: AMD X4 955 Black Edition 3,2 GHz (vanaf EUR 45)
    Review
  • CPU Cooler: Scythe Mugen 2 Rev. B (vanaf EUR 15)
    Review
  • Mobo: Asrock 870 EXTREME3 (vanaf EUR 30)
    Review
  • Graka: Sapphire HD 4870 512 Mb (vanaf EUR 40)
  • RAM: Kingston Valueram 8 GB dual Channel Kit (vanaf EUR 20)
  • DVD/CD: Sony Optiarc (vanaf EUR ??)
  • HD: 2 Stuks:1TB & 500GB Samsung HD (vanaf EUR 30 voor beide)
  • PSU: Corsair 500W (vanaf EUR 20)
  • Case: Lian Li (alu) PCA10 (vanaf 125 EUR)
    1
    2
    3
    Review

Bij voorkeur als geheel verkocht, alhoewel ik de case ook wel apart verkoop.
Dus totaalprijsje vanaf: EUR 335
Prijs excL event. verz/lev kosten.

Verzending: afhaling,levering, Kiala
Einde veiling: Halverwege, eind november (eigenlijk als ik mijn laptop heb :))

Lyot

Legacy Member
Zeer zeker.
Intussen zelfs nieuws gehad over levertermijn laptop, dus veiling eindigt op
vrijdag 11/11/11 om 20u.
PS: heb nog keyboard liggen ook en dat mag er gratis bij

Lyot

Legacy Member
!8r@}{!M zei:
200€ zonder case en dvd
Om te antwoorden op uw PM.
Veiling eindigt op 11/11/11 om 20u.
U mag dus een bod uitbrengen maar slechts dat tijdstip wordt het beste bod als winnenende bod beschouwd.

Beenhesp

Legacy Member
ik was dit helemaal uit het oog verloren en heb ondertussen al iets gevonden.

Dus ik trek in mijn bod in.

Lyot

Legacy Member
!8r@}{!M zei:
Kun je dan bij vermelden wie er voorrang heeft ?
Euhm bij voorkeur een bod op alles, tenzij het bod echt te ver afwijkt van wat ik in gedachten had.

Sphinx606

Legacy Member
Heb je nog alle clips en accessoires van de mugen en heb je ook nog de originele amd stock cooler?

Als laatste wanneer sluit je nu af. Half of eind november wegens een maand wachten nogal lang is.

Lyot

Legacy Member
Sphinx606 zei:
Heb je nog alle clips en accessoires van de mugen en heb je ook nog de originele amd stock cooler?

Als laatste wanneer sluit je nu af. Half of eind november wegens een maand wachten nogal lang is.
Jazeker.

Veiling eindigt op 11/11/11 om 20u.

funatrix

Legacy Member
Processor: AMD X4 955 Black Edition 3,2 GHz (vanaf EUR 45)
CPU Cooler: Scythe Mugen 2 Rev. B (vanaf EUR 15)
Mobo: Asrock 870 EXTREME3 (vanaf EUR 30)
Corsair 500W (vanaf EUR 20)

Bied ik 110 totaal

Biz-Art

Legacy Member
welke soundkrt zit erin?
windows licentie bij?welke?
heb intresse in alles mr moet nog effe w8 om te horen of men pc al dan niet de geest gegeven heeft;hopelijk weet ik vrijdag meer.

Sphinx606

Legacy Member
200 opgehaald zonder case en graka.

Welke boden zijn er nu eigenlijk genoteerd en welke niet?

funatrix

Legacy Member
Over RAM is het CL7 of CL9 en hoeveel MHZ : 1333 / 1600 / 1800 ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan