WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
aangekocht in duitsland en dus normaal een QWERTZ maar met een beetje gepuzzel er een Azerty van gemaakt ( voor 95procent toch ).
Is aangekocht rond september 2010 en dus nog een aantal maand garantie.
Specs :
ULV processor U4100
4gb DDR3
Batterij ongeveer (meer als ) 7uur
SD reader
HDMI
Kabels voor een 3g modem liggen klaar...
FULL HD gaat zeer goed erop met de juiste drivers alhoewel ik zelf meestal gwn 720p afspeel ( minder gb's)
Minimumprijs : 300euro excl.
Foto's: http://img834.imageshack.us/g/foto0012sg.jpg/
aangekocht in duitsland en dus normaal een QWERTZ maar met een beetje gepuzzel er een Azerty van gemaakt ( voor 95procent toch ).
Is aangekocht rond september 2010 en dus nog een aantal maand garantie.
Specs :
ULV processor U4100
4gb DDR3
Batterij ongeveer (meer als ) 7uur
SD reader
HDMI
Kabels voor een 3g modem liggen klaar...
FULL HD gaat zeer goed erop met de juiste drivers alhoewel ik zelf meestal gwn 720p afspeel ( minder gb's)
Minimumprijs : 300euro excl.
Foto's: http://img834.imageshack.us/g/foto0012sg.jpg/
