Archief - Lenovo Ideapad U350 - 13inch - Batterij 7u - ULV processor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

aangekocht in duitsland en dus normaal een QWERTZ maar met een beetje gepuzzel er een Azerty van gemaakt ( voor 95procent toch ).
Is aangekocht rond september 2010 en dus nog een aantal maand garantie.

Specs :

ULV processor U4100
4gb DDR3
Batterij ongeveer (meer als ) 7uur
SD reader
HDMI
Kabels voor een 3g modem liggen klaar...
FULL HD gaat zeer goed erop met de juiste drivers alhoewel ik zelf meestal gwn 720p afspeel ( minder gb's)

Minimumprijs : 300euro excl.

Foto's: http://img834.imageshack.us/g/foto0012sg.jpg/

plastronneke

Legacy Member
heb misschien wel interesse.
Wat bedoel je met "met een beetje gepuzzel er een Azerty van gemaakt"

WTFMAN

Legacy Member
Letters staan juist maar de speciale tekens zoals bevoorbeeld een hekje staat ergens anders maar is toch onder de knop 5 ( als je kan blindtypen is het geen probleem en indien je het niet kan , na een dagje of 2 weet je de knoppen liggen )

Ik zal foto's maken zo snel mogelijk ... Batterij steekt lichtjes uit aangezien het een groter batterij is dan sommige u350's maar valt weinig op imo maarja daarmee gaat hem meer als 7u mee ( volgens specs 10uur meen ik ) Laptop is in zeer goeie staat aangezien het altijd binnenshuis is gebruikt , men kan bij aankoop testen en bekijken.

Tis model 2963

nOOb 001

Legacy Member
efkes ter verificatie, om te zien of ik juist zit.
Je hebt de letters naar azerty omgezet, maar de tekens niet.
Maar hij typt wel volledig als een azerty?
Dus ook de tekens zoals ze op een normale azerty staan, of staan die gewoon zoals ze op de toetsen zelf staan?
Ik vermoed het eerste, maar hoop het tweede

Ook de reden van de vraag verduidelijken
Ik heb interesse, en was wat aan het rondkijken voor een netbook of een tablet, maar deze zou eventueel ook wel interessant zijn, al twijfel ik nog door het toetsenbord

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

De tekens ( afbeeldingen ) zijn niet juist zoals ze op foto staan , hij typt dus volledig als een azerty maar de duitse toetsenbord is echt anders en de tekens stonden ook op een andere knop ...

Bv. U ziet de knop 5 ,als u geen shift indrukt , krijgt u een haakje ( , terwijl de teken op de knop 5 een % aangeeft.

het is maw de eerste ,iemand die blind kan typen zal er geen last van hebben...

Hij is VEEL beter als een netbook , sneller + gaat langer mee ;)


Edit : u kan eventueel dit kopen http://cgi.ebay.de/FRENCH-AZERTY-KE...72?pt=PCA_Mice_Trackballs&hash=item2c568bf97c dus stickerset...

Edit 2 : U kan ook eventueel een Qwerty toetsenbord kopen aan +- 18euro incl. http://cgi.ebay.de/NEW-FOR-Lenovo-I...ultDomain_0&hash=item43a6bacd85#ht_951wt_1674 ( de u450 keyboard past normaal ook op de u350 volgens google )

nOOb 001

Legacy Member
ik kan blind typen, maar niet op de dactylo manier, en niet voor alle tekens.

Moest dit een standaard azerty zijn, zou ik ook niet twijfelen.
Laptops openen is niet echt iets dat ik zie zitten, maar zou jij, indien ik het winnende bod heb, en met een voorschot, het zien zitten om zo een qwerty toetsenbord te bestellen en te installeren?

Zoals gezegd, ik ben nog maar aan het rondkijken, en djit was eerst aftastend eens kijken wat de mogelijkheden waren. Maar deze aanbieding heeft de kijkrichting toch al iets concreter gemaakt.

WTFMAN

Legacy Member
Normaal moet je enkel een schroef of 2 vanonder losdraaien en dan komt de toetsenbord vanzelf los ( ale bij mijn vorige 2 laptops ). Dat bestellen en erop zetten zou 2-4wken duren aangezien bestelling van ebay 2-4weken duren ... Ik kan enkel de toetsenbord bestellen en laten leveren bij u ...

Succes alvast

nOOb 001

Legacy Member
Da zou inderdaad wel wa lang duren.

Ik ga het in het oog houden, en verder mijn opties afwegen

Deus-ex

Legacy Member
heb ook intresse maar ben low on cash atm.
ik kan wel ruilen en bij opleggen eventueel.
heb nog :
E6600 + Intel mobo en geheugen
250GTS DK 512MB Asus
Asus 8800GTX
HP DV6000 15incher
Fujitsu Siemens S7110
1Tb schijf extern
19inch TFT

ge ziet maar ;)

successor

Legacy Member
bod 250 euro cash/excl. Ik kan voorlopig wel verder met dat qwertz keyobard, en ga dan later naar een qwerty gaan. Ik typ toch zonder problemen op beide.

Welk OS draait erop?

WTFMAN

Legacy Member
Deus-ex zei:
heb ook intresse maar ben low on cash atm.
ik kan wel ruilen en bij .....;)

Geen interesse , enkel cash want heb al een andere ULV op het oog van +- 700euro

successor zei:
bod 250 euro cash/excl. Ik kan voorlopig wel verder met dat qwertz keyobard, en ga dan later naar een qwerty gaan. Ik typ toch zonder problemen op beide.

Welk OS draait erop?

Niet genoteerd , er stond windows Home 7 dacht ik maar in het engels , heb er nu momenteel Windows 7 ultimate draaien ( zit er uiteraard niet bij )

Deus-ex

Legacy Member
300€ indien perfect werkend. vandaag opghaald na testen.

euhm hoeveel GB hdd zit erin?

WTFMAN

Legacy Member
kdacht 320gb maar vandaag afhalen is moeilijk aangezien ik geen tijd heb om back ups te maken en te cleanen ...

Deus-ex

Legacy Member
evntueel moogt ge die 320gb houden , ik vlam daar direct een ssd in . , maar kunnen we dan ergens tussen in ontmoeten ?

WTFMAN

Legacy Member
dus 300euro excl harde schijf? Ik kan na het te laten testen , de HDD eruit ff halen ter plekke ...

Meeneem is 350e excl. ofwel 320euro excl zonder HDD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan