MrZodiac
Legacy Member
Ik verkoop deze DVR 3200 omdat ik het niet meer gebruik.
Alles zit erbij, afstandsbediening, kabels, etc...
meer info over de mogelijkheden: Leadtek - We make dreams a reality
Deze afstandsbediening werkt perfect in Media Center, XBMC, etc.... Er zit een programma bij (wat je kan downloaden via de site) om de knoppen van de afstandsbediening volledig te remappen naar wens!!! Heb hier volledig gebruik van gemaakt en dat werkt vrijwel perfect.
In perfecte staat!
min: 25 euro
meeneem: 35 euro
OF -> ruilen tegen 2 x 2GB DDR2 (min 800mhz) Ram ook mogelijk.
Bieden excl. aub, staat ook te koop onder de vrienden en 2de hands etc..
Alles zit erbij, afstandsbediening, kabels, etc...
meer info over de mogelijkheden: Leadtek - We make dreams a reality
Deze afstandsbediening werkt perfect in Media Center, XBMC, etc.... Er zit een programma bij (wat je kan downloaden via de site) om de knoppen van de afstandsbediening volledig te remappen naar wens!!! Heb hier volledig gebruik van gemaakt en dat werkt vrijwel perfect.
In perfecte staat!
min: 25 euro
meeneem: 35 euro
OF -> ruilen tegen 2 x 2GB DDR2 (min 800mhz) Ram ook mogelijk.
Bieden excl. aub, staat ook te koop onder de vrienden en 2de hands etc..
