Archief - Laptops I7 2630QM, 8GB Ram, FULL HD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bartmann

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn laptop
Hij is ook te ruil tegen een desktop met een I7 processor vanaf dezelfde generatie.


-Intel® Core i7-2630QM (2.0GHz)
-15.6” / 39.62cm 16:9 FHD (1920 * 1080)
-8GB DDR3 1333MHZ (2x4GB)
-GeForce GT540M 1GB GDDR3
-Blu-ray Combo Optical
-Built-In 10/100/1000Mb Base-TX Ethernet LAN
-Realtek RTL8188 Wireless LAN 802.11N
-Bluetooth
-Azerty keyboard + Numpad

Ik denk dat dit ongeveer alles is, batterij gaat nog 1 uur 30 minuten tot 2 uur mee en laptop is in zeer goede staat.
Voor de laptop had ik graag €200 gekregen.

FOTO'S:
LAPTOP - Album on Imgur

Bartmann

Legacy Member
Zal van 2012 zijn geloof ik, neen er zit enkel een SSD in.

nixonn

Legacy Member
Nog beschikbaar?
Ben nog maar gewoon aan het denken, want wil eigenlijk een iets recentere..

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Bartmann

Legacy Member
nixonn zei:
Nog beschikbaar?
Ben nog maar gewoon aan het denken, want wil eigenlijk een iets recentere..

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Is nog beschikbaar!
Interesse met of zonder ssd?

nixonn

Legacy Member
Eventueel interesse he ;) en dan waarschijnlijk zonder ssd, heb er zelf 1 van 250gb. Ik volg dit topic, maar ben er nog niet uit hoor ;) 'k zeg het erbij omdat ik je geen valse hoop wil geven ;)

nixonn

Legacy Member
Is de grafische kaart eigenlijk te upgraden? Ik weet d'r niks van dus sorry voor de evt stomme vraag
emoji14.png


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

jumper2110

Legacy Member
Is verzenden een optie? Of eventueel ergens afspreken ofzo? :)

Bartmann

Legacy Member
nixonn zei:
Is de grafische kaart eigenlijk te upgraden? Ik weet d'r niks van dus sorry voor de evt stomme vraag
emoji14.png


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Neen dat is niet mogelijk.

jumper2110 zei:
Is verzenden een optie? Of eventueel ergens afspreken ofzo? :)

Ja dat is mogelijk!

jumper2110

Legacy Member
Ik woon wel een heel eind uit de richting.. Kom je ooit in Limburg? Kanten Hasselt bijvoorbeeld? :)

Pompidom

Legacy Member
Welke ssd zit er nu in feite in, want dit staat nergens meer vermeld sinds je wijziging.
Was dit de originele hdd met recovery partitie of is dat geen optie meer?
Heb je de windows 10 upgrade dan uitgevoerd met de originele windows 7 key die bij de laptop zat? En heb je überhaupt die key nog?

kibo

Legacy Member
Enige interesse hier(zonder SSD)

Is er ooit al een Win 10 op geïnstalleerd ?Zoja welke versie?Want win10 registreert de hardware(maw heb je geen productkey nodig)

Bartmann

Legacy Member
Pompidom zei:
Welke ssd zit er nu in feite in, want dit staat nergens meer vermeld sinds je wijziging.
Was dit de originele hdd met recovery partitie of is dat geen optie meer?
Heb je de windows 10 upgrade dan uitgevoerd met de originele windows 7 key die bij de laptop zat? En heb je überhaupt die key nog?

Sandisk SSD PLUS 120GB met een Windows 10 insider program installatie (Dan is de prijs €300).
Deze laptop was origineel een barebone, dus zonder OEM key.

kibo zei:
Enige interesse hier(zonder SSD)

Is er ooit al een Win 10 op geïnstalleerd ?Zoja welke versie?Want win10 registreert de hardware(maw heb je geen productkey nodig)

Ja Windows 10 insider program (Zonder SSD €200).

Bartmann

Legacy Member
Clevo / bto / tones is een merk dat barebone laptops maakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan