Jada
Legacy Member
De ram is momenteel gereserveerd voor Jerre.
Tenzij Webtourist een bod wil doen voor enkel de X-Fi en de PSU lijkt het erop dat jij de PSU kan kopen.
De ouderdom van de PSU, dat zal toch al wel enkele jaren zijn, er is alleszins geen garantie meer op.
Maar hij werkt perfect, anders zou ik hem niet aanbieden
Je bod van 55 EUR is alleszins genoteerd!
Tenzij Webtourist een bod wil doen voor enkel de X-Fi en de PSU lijkt het erop dat jij de PSU kan kopen.
De ouderdom van de PSU, dat zal toch al wel enkele jaren zijn, er is alleszins geen garantie meer op.
Maar hij werkt perfect, anders zou ik hem niet aanbieden

Je bod van 55 EUR is alleszins genoteerd!
