rafbanaan
Legacy Member
Een splinternieuwe pomp uit RMA, deze keer getest. Vorige die ik hier had verkocht was zo dood als een pier en de verkoper heeft deze dan ook teruggestuurd (met terugbetaling natuurlijk
), waarna ik ben gaan klagen bij koolance (ze hadden zogezegd een nieuwe opgestuurd). Deze maal verzekerde ze mij dat hij voor het opsturen getest ging worden en hij werkt deze keer.
Ik heb geen waterkoeling meer, dus deze mag weer weg.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht? -
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Overschakeling naar lucht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Zal nieuw zijn
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Ja
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) Stel iets voor
Minimumprijs: 50€ excl
Meeneemprijs: 65€ excl.
), waarna ik ben gaan klagen bij koolance (ze hadden zogezegd een nieuwe opgestuurd). Deze maal verzekerde ze mij dat hij voor het opsturen getest ging worden en hij werkt deze keer.Ik heb geen waterkoeling meer, dus deze mag weer weg.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht? -
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? 28-07-2011
3. Waarom wil jij het verkopen? Overschakeling naar lucht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Ja
5. In welke staat verkeert het product? Zal nieuw zijn
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Ja
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) Stel iets voor
Minimumprijs: 50€ excl
Meeneemprijs: 65€ excl.