Archief - Kapotte?? HP Pavilion ze5516ea @ 10 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Caracalla

Legacy Member
Beste mensen

De laptop heeft een 2-tal jaar in de kast gelegen.
De persoon had hem er werkend in gelegd, maar besloot hem nu nog eens boven te halen omdat hij hem toch niet gebruikt. Nu blijkt de laptop niet te laden. Op de adapter brandt het groene lampje, maar op de laptop zelf licht niets op. De batterij is uiteraard plat.

Kan een easy fix zijn, maar verder dan RAM en HD ga ik niet met laptops.

Laptop is in nette staat.


Specs:
15"
cpu weet ik niet, staat op "Pentium 4 inside" en ik ga niet openvijzen
256MB DDR geheugen, er is nog een RAM-slot vrij
US Robotics 802.11g wi-fi PCMCIA kaart
Seagage 40 gig IDE harddisk (ST94Q11A)
DVD speler
Firewireaansluiting
3x USB aansluiting


Startprijs: 10 euro
Verzenden kan met de post, of kiala.

Afsluitdatum: zondag 7 augustus 20u30 met anti-sniper regel van een kwartier

Foto's:
http://users.telenet.be/cara/Foto0113.jpg
http://users.telenet.be/cara/Foto0114.jpg

Caracalla

Legacy Member
genoteerd

@T-T

Lees de beschrijving... Ik krijg het ding niet aan.
Maar hij is dus werkend in de kast weggelegd 2 jaar geleden, nu werkt hij niet meer en brandt het laad-lampje op de laptop ook niet.

En laptops repareren/openvijzen begin ik simpelweg niet aan.

Liquid_Ninja

Legacy Member
Laptops openvijzen begint u er niet aan, maarreh... voorwat staat die gereedschapskistje daar al te doen? :D

Caracalla

Legacy Member
inderdaad ;)

RAM en HD zijn gewoon vijske of drie
maar toetsenborden gaan demonteren en de hele kast opensmijten zie ik niet zitten
daarom dat ik regelmatig "kapotte" laptops te koop heb, die soms met een eenvoudige fix te repareren zijn, maar ik begin daar niet aan omdat ik daar om te beginnen niet genoeg geduld voor heb :D En't zou dan nog mijn schuld zijn da't kapot is ook...

T-T

Legacy Member
Caracalla zei:
genoteerd

@T-T

Lees de beschrijving... Ik krijg het ding niet aan.
Maar hij is dus werkend in de kast weggelegd 2 jaar geleden, nu werkt hij niet meer en brandt het laad-lampje op de laptop ook niet.

En laptops repareren/openvijzen begin ik simpelweg niet aan.

mja u beschrijving was niet echt duidelijk, u zegt niet dat de laptop niet werkt, aleen maar dat de batterij niet wil opladen, (buiten er geen lampkes branden ok maar zegt ook weinig) wil niet zeggen dat de laptop daardoor niet werkt eh ;)

maar goed, beschouw maar als free up, want aan een kapotte laptop heb ik ook niet veel :p

Caracalla

Legacy Member
Nu begrijp ik je ook :)
Kon je inderdaad misschien verkeerd lezen.

Maar ik kan die laptop dus niet opstarten wegens één of ander stroomprobleem en een platte batterij dus :)

Caracalla

Legacy Member
Ja man :p
De volgende keer ga'k dan mooi m'n gereedschapskistje van den Aldi opbergen voordat ik een foto neem :D

Nee, maar RAM en HD zitten dus met een plaatje vast waar dus 2 of 3 zo'n kleine vijskes op zitten hé.

En nu zwijgen en bieden :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan