Veel suc6 hier jorbo zou ik durven stellen, want de threadstarter komt nu en dan wel online, maar om dat hier wat deftig op te volgen of pb's te beantwoorden, dat is een ander paar mouwen...
bekijk maar eens de volledige thread, het overgrote deel heeft immers al afgehaakt omwille van de slechte communicatie en/of slechte opvolging