Axon
Legacy Member
Ik verkoop mijn oude Intel C2D E8400 omdat ik een gehele niewe PC heb aangeschaft.
Deze werkt nog perfect en heeft nooit fouten vertoond. Ik heb de CPU ook nooit overclockt.
Deze komt in de originele doos met cooler/fan en handleiding, de CPU is ongeveer 1,5 - 2 jaar oud. Het garantiebewijs heb ik wel niet meer. (Destijds aangekocht in Van Roey Turnhout)
Ik weet niet aan hoeveel deze CPU gaat atm, dus doe maar een bod.
Verzending mogelijk, maar dan komen er verzendkosten bij.
Afhalen ook mogelijk in Turnhout.
Foto's:
http://i55.tinypic.com/53tldg.jpg
http://i54.tinypic.com/35bz8fd.jpg
http://i55.tinypic.com/2i76zcw.jpg
(Sorry for slechte kwaliteit. GSM camera)
Deze werkt nog perfect en heeft nooit fouten vertoond. Ik heb de CPU ook nooit overclockt.
Deze komt in de originele doos met cooler/fan en handleiding, de CPU is ongeveer 1,5 - 2 jaar oud. Het garantiebewijs heb ik wel niet meer. (Destijds aangekocht in Van Roey Turnhout)
Ik weet niet aan hoeveel deze CPU gaat atm, dus doe maar een bod.
Verzending mogelijk, maar dan komen er verzendkosten bij.
Afhalen ook mogelijk in Turnhout.
Foto's:
http://i55.tinypic.com/53tldg.jpg
http://i54.tinypic.com/35bz8fd.jpg
http://i55.tinypic.com/2i76zcw.jpg
(Sorry for slechte kwaliteit. GSM camera)