Archief - intel core 2 duo e6550

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zitmaaier

Legacy Member
intel core 2 duo e6550
asus p5n-e sli
2x2 gig geheugen
nvidia geforce 8800 gt
antec 550 watt
1terra hd
standaard case

had deze pc als tweede pc meer voor filmen enz.
wegens aankoop nieuwe pc maar omdat ik er dus niet kom met mijn spaarcentjes :D mag deze weg.
let wel op zoek dus iemand die morgen ten laatste dinsdag nog kan oppikken zodat ik mijn nieuwe game pc kan gaan afhalen .

100 euro meeneemprijs

wucebrayne

Legacy Member
Dan gaat hij naar de eerste bieder met 100 euro, volgens mijn bescheiden logica ;) tenzij de tweede meer biedt (en ik volg dit maar omdat ik ongeveer hetzelfde heb staan en binnenkort ook iets nieuws aanschaf).

zitmaaier

Legacy Member
ik sluit af vanavond om 20.00 uur .morgen tussen 14.00 en 16.00 is zeker geen probleem.maar ik geloof als iemand meeneemprijs bied dat hij die dan krijgt of mag er dan nog over gegaan worden?zo niet is hij sowieso van sprot

Assioso

Legacy Member
Meeneemprijs bieden = verplicht verkopen aan die persoon (ook al biedt er nog iemand hoger), ik wou maar laten weten dat indien de deal met sprot niet kon doorgaan (aangezien hier een voorwaarde aan verbonden was)

Dus kan je in feite de thread ook niet meer open laten, dan had je 100 als minimumprijs ipv meeneem moeten zetten

zitmaaier

Legacy Member
heb er twee die me pm gestuurd hebben die dus meer bieden via pm ik dacht ze niet mochten bieden via pm of ben ik mis ?
natuurlijk meeneemprijs is meeneem en hij is ook van sprot.
maar zou toch is graag weten wat ik juist met die twee in mijn pm boks moet doen ?

kibo

Legacy Member
zitmaaier zei:
heb er twee die me pm gestuurd hebben die dus meer bieden via pm ik dacht ze niet mochten bieden via pm of ben ik mis ?
natuurlijk meeneemprijs is meeneem en hij is ook van sprot.
maar zou toch is graag weten wat ik juist met die twee in mijn pm boks moet doen ?

Mooi van u dat je correct bent.
Kun je even de namen geven, die in pm aan het bieden zijn.

Alvast bedankt!

Hungry®

Legacy Member
als sprot niet meer geïnteresseerd is gaat hij naar Assioso en als geen van beiden nog interesse hebben blijft de thread open natuurlijk met de meeneemprijs van 100 euro.

Op de boden per pm moet je niet reageren.

zitmaaier

Legacy Member
heb ik ook niet gedaan maar voor ik op een forum me inschrijf lees ik altijd in de rapte de regels. en dacht al dat het niet mocht.nu spijtig voor die jongen want had nog nooit een slechte itrader gehad.maar dan toch iemand die zo lang hier komt en zoveel dingen hier heeft verkocht zou beter moeten weten.pm is gestuurd kibo dank u voor de uitleg.

zitmaaier

Legacy Member
dus de winnaar is sprot topic mag toe.tweede is Assioso moest sprot morgen niet komen maar denk wel dat hij komt .is hij voor Assioso

Hungry®

Legacy Member
ik moet eerlijk bekennen dat voor iemand nieuw te zijn je wel zorgt voor de nodige sensatie door openlijk te posten dat je per pm boden had gekregen en dan meldt je hier nog bovendien dat er één komt van een blijkbaar zeer actief member die geen enkele negatieve i-trader op zijn actief had.

Zelden geweten dat men op een dergelijke manier mensen publiek voor aap zet. Sta me toe om dat toch even te posten.

zitmaaier

Legacy Member
heb ergens gisteren nog gezien iemand die hier pas nieuw was die direct een itrader kreeg.waarom is dat dan eerlijk en dit niet ?en heb geen namen genoemd zo ben ik niet.maar vind als iemand die nieuw is direct een itrader krijgt dat iemand die hier niet nieuw is dezelfde regels moeten worden toegepast.anders gaan we vriendjes politiek krijgen .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan