Archief - imac 2010 (21.5")

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cheney

Legacy Member
Model Identifier: iMac11,2, 21"
Processor Name: Intel Core i3
Processor Speed: 3,2 GHz

ATI Radeon HD 5670, 512 mb

1tb geheugen (1000 gigabyte), 7200 rpm.

prima staat. behandeld met appleliefde. :)
iets meer dan een half jaartje oud. gaat weg door aankoop van een macbook pro.
inclusief een nieuw (nog in de verpakking) uitgebreid azerty keyboard (met num-pad) en de magic mouse.

u krijgt hem met een kopij van os x snow leapard, vers geinstalleerd en iworks en alle andere software die u gebruikelijk bij een imac krijgt.

met facuur (nieuwprijs was 1500 EURO) en onder garantie, gekocht in november 2010 bij apple reseller S&S (hasselt).

betaling met paypal of per overschrijving of per cash bij levering of ophalen.

meeneemprijs: 1000 euro

elk redelijk bod wordt gewogen.

ev1ltje

Legacy Member
Om te starten:
€700

(voor iets meer dan je meeneemprijs heb je namelijk al de nieuwe generatie)

ev1ltje

Legacy Member
Ja, dat mag aanzien worden als een bod ;)

(Indien gewenst snelle afhandeling mogelijk)

Cheney

Legacy Member
700 is minder dan 50% van de nieuwprijs na amper 6 maand. dat lijkt me wat licht. met 850 zou ik beter slapen des nachts. en dan breng ik hem dit weekend tot bij u. geen verzendkosten of zo. geen gezijk met de post. veilig in de auto tot aan de deur. de shit opzetten, testen, nakijken of alles in orde is, en dan schuif je maar een enveloppe in mijn handen.

wat denk je ervan?

ev1ltje

Legacy Member
Dat klinkt mij wel aanvaardbaar.

Indien het toestel in perfecte staat is, geen last heeft van dode/luie pixels of gele waas in het beeldscherm, kan ik leven met jouw voorstel.

Goed nieuws voor u overigens, dit weekend ben ik aan het blokken in Gent (examenperiode), dus dat scheelt ook al weer een kleine honderd kilometer voor u.

Dus samengevat, indien het toestel in perfecte staat is, dan hebben we een deal voor 850 euro, geleverd in Gent.

Als dit ok is voor u, kunt u mij gerust pm'en met u gegevens, en de mijne verkrijgen, zodat we concreet kunnen afspreken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan