Archief - Ietwat verouderde high-end setup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hungry®

Legacy Member
sterke interesse hier voor het geheugen. 60 EUR exclu.

sdxbe

Legacy Member
Verhulstt heeft via pm de meeneemprijs geboden.
Ik heb hem gevraagd dit nog even via dit topic te doen zodat het allemaal correct verloopt,
maar van zodra hij dit gedaan heeft is de setup dus verkocht.

Hungry®

Legacy Member
sdxbe zei:
Verhulstt heeft via pm de meeneemprijs geboden..

Misschien is het beste dat verhulstt eens eerst het forumreglement leest alvorens hier te posten.
Grtn

Cedric

Legacy Member
Gezien er nog niet in de topic geboden werd bied ik de meeneemprijs. Vnv opgehaald

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

SDX

Legacy Member
Cedric, ik vind dat Verhulstt iets langer de kans moest krijgen om meeneem te bieden in het topic, want die mens kon mss vandaag op z'n werk niet op het forum of zo. Ondertussen heeft hij het bod uitgebracht en handel ik het verder met hem af.

Dus, meeneem geboden, mag slotje op.

Hungry®

Legacy Member
sorry, er was geen geldig bod vanwege Verhulstt. Het bod van Cedric op het forum is het enige geldige. Mag ik je er ook fijntjes op wijzen dat Verhulstt WEL in staat was om een PM te sturen via dit forum, hij kon evengoed op het forum posten nietwaar. Ik meld dit als een bad report. Ik begrijp echt niet waarom je op die manier reageert. Geef je niet toe hoop ik dat je een negatieve i-treader krijgt van Cedric. Krijg het schijt van dergelijke op de achtergrond zich afspelende deals. Een serieuze verkoper onthoudt zich van dergelijke zaken nietwaar.

Stel je voor dat hij zich op basis van de PM bedenkt en hij koopt niet....sta je daar met je posting nietwaar? Het valt hier nog mee, maar stel dat je al een twintigtal boden had gekregen en een deel ervan genoteerd. Nie slim.....of heeft hij de onderdelen misschien al opgehaald? Eerlijk? Dan is het een kwestie dat je dit forum gewoon voor schut zet.
Geen slotje op nu....

SDX

Legacy Member
Eerst en vooral heb ik die PM van Verhulstt gisteren al gekregen.
Ten tweede wil ik geen forum regels overtreden, dus als wat ik doe niet correct is dan mag een mod mij dit melden.
Ik spreek pas volgende week af met Verhulstt, dus mod heeft tijd om mij richtlijnen te geven.

SDX

Legacy Member
Ik ga niet ingaan op je persoonlijke aanvallen op mijn persoon, maar van op de achtergrond afspelende deals is hier geen sprake aangezien ik alles netjes post in het topic.

Als ik volgens de regels niet aan Verhulstt mag verkopen dan doe ik dat niet, simpel.

Cedric

Legacy Member
Dan vrees ik dat ik gewonnen heb
emoji14.png


Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Hungry®

Legacy Member
SDX zei:
Cedric, ik vind dat Verhulstt iets langer de kans moest krijgen om meeneem te bieden in het topic, want die mens kon mss vandaag op z'n werk niet op het forum of zo. Ondertussen heeft hij het bod uitgebracht en handel ik het verder met hem af.

Dus, meeneem geboden, mag slotje op.
virtueel....kan jij hier niks zeggen. Deze thread werd opgestard door sdxbe.

Verhulstt

Legacy Member
ik hoor wel wat de beslissing zal worden.

kan niet altijd op internet of online zijn vandaar late post.

Hungry®

Legacy Member
Maak je elders interessant man. Deal gaat niet door! Tenzij je alles al hebt opgehaald.

Cedric

Legacy Member
Laten we eerst een mod raadplegen. Kan iemand dit doen want tapatalk lukt niet

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan