Archief - i7(1366)/gpu's/voeding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blind_ripper

Legacy Member
mogen weg wegens upgrade...

heb geen richt prijzen, maar ook geen idioten die het maar wagen hier beginnen met 10€ ofzo af te komen.
das = report!

1# Asus rampage extreme 2: met doos en briel (geen cd en handleiding)
2# I7 920: met doos maar geen koeler.
3# OCZ 6gb i7 1333mhz: geen doos ofzo.
liefst weg als geheel!
DSC02374.jpg

DSC02377.jpg

mobo: nieuwprijs 230€ minimum 115€
cpu: nieuwprijs 200€ minimum 100€
ram: nieuwprijs 130€ minimum 65€

4# Asus HD5870: doos, geen idee of er cd bij zit.
5# xfx HD5870: doos, geen idee van cd.
DSC02352.jpg

gpu: nieuwprijs 220€ minimum 110€
6# Corsair hx1000: normaal met door en alle kabels.
DSC02382.jpg

psu: nieuwprijs 220€ minimum 110€
er word niets maar dan ook niets verzonden!
heb er nog tijd nog goesting voor.
dus enkel afhalen.

k update met minimum prijzen.

prekii

Legacy Member
4# Asus HD5870: doos, geen idee of er cd bij zit.

Isdat 1gb of 2gb?

thorgal0319

Legacy Member
@ blind : heb lichte interesse in Asus gfx en voeding, we zien wel waar we geraken. Zet er anders ne minprijs op anders blijf je belachelijke biedingen krijgen ?

MinM

Legacy Member
thorgal0319 zei:
@ blind : heb lichte interesse in Asus gfx en voeding, we zien wel waar we geraken. Zet er anders ne minprijs op anders blijf je belachelijke biedingen krijgen ?

belachelijke biedingen tot hier toe heeft hem al 65% van de nieuw waarde 5870 ...

of mijn bod waar hem ssd van week oud kan krijgen in ruil

blind_ripper

Legacy Member
Goldsaint zei:
is de voeding nog onder garantie? Aankoopfactuur?
alle onderdelen zijn 1jaar een 3maand oud nu, nog geen problemen gehad.
heeft altijd mooi als daily setup gedraaid. garantie is er nog op ja, maar factuur zal ik wellicht niet meer hebben.

thorgal0319 zei:
@ blind : heb lichte interesse in Asus gfx en voeding, we zien wel waar we geraken. Zet er anders ne minprijs op anders blijf je belachelijke biedingen krijgen ?

ge weet me te bereiken he, en idd aangepast.

en neen geen intresse in ruil.

Minimum prijzen toegevoegt.
alle biedingen zijn +- oke maar meest zitten rond de 50% van de nieuwprijs.

Wasbeer

Legacy Member
blind ripper ik weet dat je niet wilt versturen maar moest je het toch wille dan doe ik een bod van 130 op het moederbord Grtz

blind_ripper

Legacy Member
Gamer zei:
€ 100 op de CPU indien D0.
Overclockresults ? :)
genoteerd en is idd een D0
p187kvantage.jpg

draaide altijd 4ghz op 1.2vcore :).

Wasbeer zei:
blind ripper ik weet dat je niet wilt versturen maar moest je het toch wille dan doe ik een bod van 130 op het moederbord Grtz
genoteerd indien er niemand tegen volgende week zondag voor het paket gaat van cpu, mobo en ram.

wel bieden excl verzending ;)
Rstyle? zei:
285 euro voor 2gfxen + RAM
genoteerd.

de reden waarom ik niet wil versturen is simpel: ik werk teveel en men beetje vrijtijd ga ik er jammer genoeg niet in steken.

Wasbeer

Legacy Member
zeer begrijpelijk ivm dat versturen !
alle ik zal deze thread volgen

maar met je auto ben je wel snel op en af gereden :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan