Archief - i7 moederbord + WC spullen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BETA911

Legacy Member
Guys,

Volgende onderdelen nog altijd liggen.

  1. Asus Rampage II Gene Republic of Gamers (ROG)
    Garantie: 03-06-2011
    Foto's:



    Prijs: 99 euro minimum / 149 euro meeneem
    Info: Een custom NB heatsink zit erbij. Voor de rest nog compleet in doos en alles erbij normaal.
    Kan perfect 200BCLK doen met CPU op 4.2Ghz en 12GB aan DDR3.
  2. XSPC RS120 Black
    Garantie: /
    Foto:

    Prijs: 20 euro minimum / 25 euro meeneem
  3. XSPC RS240 Black
    Garantie: /
    Foto:

    Prijs: 25 euro minimum / 30 euro meeneem
  4. Magicool Slim 120mm (defect - mogelijk te maken...)
    Garantie: /
    Foto:

    Prijs: 2 euro minimum / 5 euro meeneem
  5. aantal fittingen 8mm, kader voor montage 120mm rad/fan en vanalles nogwat...
    Garantie: /
    Foto:

    Prijs: 10 euro minimum / 10 euro meeneem
    Info: Dit zijn alle fittingen die ik nog heb, daar zitten bochten bij en veel andere dingen.
    Ook een oude 'rek' om nog een 120mm radiator in te hangen.
  6. Swiftech MCW-30
    Garantie: /
    Foto:

    Prijs: 20 euro minimum / 20 euro meeneem
  7. Fan controller (keuze uit 7V of 12V) + 12 x Y-splitter kabel voor ventilators
    Zo één fansplitter kost nieuw al 1,50 euro. Met het materiaal en werk voor de fan, is minimumprijs toch niet veel.
    Extra uitleg: ... klik hier ...
    Garantie: /
    Foto:

    Prijs: 20 euro minimum / 25 euro meeneem
    Info: Deze onderscheidt zich ten op zichte van andere fancontrollers dat men hier zoveel ventilators kan aansluiten als nodig. Geen maximum wattage per kanaal dus. Er is maar één kanaal, en die heeft het totale vermogen van de voeding zelf. Met de splitters erbij kunnen 11 ventilators al aangesloten worden (dacht ik). Controller kan afgesteld worden op keuze tussen 2 voltages, elk voltage kan 0V, 5V, 7V of 12V zijn. Kortom, vele combinaties zijn mogelijk. Alle ventilators dus omgeschakeld met één klik schakelaar.

Algemene foto:
wuoves.jpg


  • Kan op andere plaatsen aangeboden worden.
  • Keep it clean guys!
  • Indien meer foto's nodig, just shoot.

Prijzen zijn onderhandelbaar indien goed argument.

BETA911

Legacy Member
Pomp is al weg, heb enkel nog wat in de lijst staat. Kortom, wel nog een 120mm en 240mm radiator, MB blokje, enz. ...

ShPonGle

Legacy Member
ivm mobo: waarom doe je dit weg? kan het ook verstuurd worden?

BETA911

Legacy Member
Is nog over van mijn hele verkoop van i7 PC. Ben overgestapt op een budget vriendelijk en zuinig i3 systeem omdat ik niet meer game (of amper). Bord is nog perfect in orde en doet perfect zijn werk, gaat dus weg wegens downgrade hele PC (die al gebeurd is).

Versturen is geen enkel probleem (Kiala + BPost).

BETA911

Legacy Member
M5rvii zei:
ik bied je 20€ voor de XSPC RS240 Black (afgehaald)

Radiator kost 45 euro nieuw, mij lijkt 25 euro dan niet teveel voor een radiator die maar 2 weken is gebruikt :) .

BETA911

Legacy Member
UP 3!!!

Moederbord staat met veiling ook te koop op Tweakers. Prijs vanaf 75 euro!

ShPonGle

Legacy Member
2 vraagjes:
kun je daar 2 pci-e netwerkkaarten insteken? ik zie enkel 1 klein pci-e slot, kun je een 'korte' pci-e nic ook in zo'n graka slot steken?

wat is de max. hoeveelheid ram, toch 24GB hoop ik (6*4GB latjes)?

indien er op die 2 vragen een ja geldt, zal ik een bodje plaatsen ALS het mobo geen mankementen heeft?

BETA911

Legacy Member
1) In de 2 x16 sloten kunnen elk soort kaart in (x1, x4, x8 en x16) en in het x1 slot kan enkel een x1 kaart in. Kortom, er kunnen 3 pci-e kaarten in met x1.

2) Bord heeft geen mankementen. Heeft hier altijd 100% perfect stabiel gedraaid.

3) Maximaal memory is inderdaad 24GB.

PS: Dat zie ik nu pas maar het bord heeft nog 14 maanden garantie via Asus zelf (pick up and return). En dan nog de standaard 2 maanden via de webshop zelf.

BETA911

Legacy Member
Helaas maar heb al een bod van 75 euro exclusief zending op Tweakers.net.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan