Archief - i7, 6GB DDR3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubenowns

Legacy Member
Ik verkoop mijn pc een i7 920, 6GB DDR 3 en Ati HD 4850 en een antec ninehunderdtwo gaming case.

De nieuw prijs was 1800 € en kzou er graag 1000 voor hebben (kan nog wel besproken worden)


Cyaankali

Legacy Member
Beste -purplehaze-,

Gelieve even langs prijsschatting te gaan om een correcte prijs te hanteren want met deze prijzen is de kans op offtopic zeer groot.

Zie het als een handige tip voor jezelf.

Rubenowns

Legacy Member
prijs kan besproken worden mensen moeten maar bieden wat ze willen geven

kibo

Legacy Member
Volgende die offtopic gaat mag zich aan een berisping verwachten.

Rubenowns

Legacy Member
Thx ;) again mensen mogen bieden wat ze willen als het hoog genoeg is dan heb je hem. Remember de pc heeft nooit veel gedraaid! De reden van verkoop is aankoop mac en minder gamen.

verreckie

Legacy Member
Kun je eens wat uitgebreidere specificaties geven? Welke mobo, merk/ type graka, merk RAM, welke voeding, HDD, welke windows etc...

Rubenowns

Legacy Member
Gigabyte GA-EX58-UD3R ddr3. De ram's zijn 3x 2 gig OCZ Gold. De voeding is van kingston zou wel even moeten kijken welke precies.

De windows is vista 64 bit

iTrader9

Legacy Member
-purplehaze- zei:
De nieuw prijs was 1800 € en kzou er graag 1000 voor hebben (kan nog wel besproken worden)

Kom. 1 € Die nullen zijn toch overrated.

verreckie

Legacy Member
-purplehaze- zei:
Gigabyte GA-EX58-UD3R ddr3. De ram's zijn 3x 2 gig OCZ Gold. De voeding is van kingston zou wel even moeten kijken welke precies.

De windows is vista 64 bit

Als je nu nog eens kan vertellen welke graf. kaart exact, welke voeding exact, welke harde schijf, dan ben ik daar al iets meer mee.

Rubenowns

Legacy Member
Geen ssd. Er zit 1 terra geheugen in. Meer info morgen kan hem nu niet meer gaan openhalen ;) en itrader9 dacht dat admin had gezegd alleen ontopic en geen belachelijke posts ;) geen zin om dat hier te doen genoeg andere forums daarvoor :)

iTrader9

Legacy Member
-purplehaze- zei:
prijs kan besproken worden mensen moeten maar bieden wat ze willen geven

-purplehaze- zei:
en itrader9 dacht dat admin had gezegd alleen ontopic en geen belachelijke posts ;) geen zin om dat hier te doen genoeg andere forums daarvoor :)

Ik ben hier volledig ontopic.

Weten wa ge wilt hé makker. Je vraagt een goei 500 € boven de ruw geschatte richtprijs van het systeem. Om dit te compenseren bied ik dan maar een goeie 500 € onder de richtprijs.

Nog maar eens. Ga eerst langs prijsschatting.

h0us3cat

Legacy Member
-purplehaze- zei:
Geen ssd. Er zit 1 terra geheugen in. Meer info morgen kan hem nu niet meer gaan openhalen ;) en itrader9 dacht dat admin had gezegd alleen ontopic en geen belachelijke posts ;) geen zin om dat hier te doen genoeg andere forums daarvoor :)

1tb geheugen? :wtf:

Rubenowns

Legacy Member
de voeding is van corrsair een x850W en dus geen kingston zoals ik eerder dacht. En itrader als ge em nie gaat kopen waarom komde dan vuiligheid op mijn topic posten? Grow up
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan