Archief - I5 3570K

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spuddy

Legacy Member
2 jaar, 11 maanden oud. NIet overclocked geweest. Met stock cooler gedraaid op een sabertooth moederbord.

min en meeneem: 100€ excl.

Afhalen te Mariakerke (Gent) of verzenden via Bpost verzekerde verzending op kosten van koper.

Spuddy

Legacy Member
Natjim zei:
Mb ook beschikbaar?
Ja, cpu zit er nog in. Dacht eigenlijk om ze allen appart te verkopen om er zo wat meer $$ uit te halen. Geheugen zit er ook nog in trouwens. 2x4gb corsair vengeance 1600mhz

Natjim

Legacy Member
Oei had meeneem geboden in men eerste bericht maar per ongeluk verwijderd tijdens bewerken.

Ook interesse in het mb en geheugen.

Spuddy

Legacy Member
Natjim zei:
Oei had meeneem geboden in men eerste bericht maar per ongeluk verwijderd tijdens bewerken.

Ook interesse in het mb en geheugen.

230€ excl. ok voor jou voor de combo? (mobo+cpu+ram)

chrysler

Legacy Member
Welk moederbord precies?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Spuddy

Legacy Member
Moederbord is een Sabertooth z77. PM onderweg naar Natjim.
@Jastas. Ik laat nog iets weten.

lestef

Legacy Member
Allez leuk dat we een proper topic met deftige regels kregen en iedereen de kans kreeg om te bieden op wat er niet eens in de topic zat ...... moest het van mij afhangen kreeg de TS een dikke Neg rep.

Eerst was het enkel een cpu , midden in de topic verscheen opeens een combo met mobo en ram. ....... Komaan eh zeg

Spuddy

Legacy Member
lestef zei:
Allez leuk dat we een proper topic met deftige regels kregen en iedereen de kans kreeg om te bieden op wat er niet eens in de topic zat ...... moest het van mij afhangen kreeg de TS een dikke Neg rep.

Eerst was het enkel een cpu , midden in de topic verscheen opeens een combo met mobo en ram. ....... Komaan eh zeg

Ik zie niet in wat ik verkeerd heb gedaan. De koper vroeg of er toevallig ook een bijpassend moederbord te verkrijgen was en dat was toevallig zo. En dit is ook geen bied topic. De prijs van de cpu was een meeneemprijs. De prijs die ik voorstellde voor de combo was wel een vraagprijs maar met de bedoeling dat - indien hij die zou weigeren - hij dan maar gewoon de cpu moet kopen. Sorry voor de eventuele verwarring.

chrysler

Legacy Member
Als de deal niet doorgaat wil ik hem wel !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

AzzKickr

Legacy Member
Spuddy zei:
Ik zie niet in wat ik verkeerd heb gedaan. De koper vroeg of er toevallig ook een bijpassend moederbord te verkrijgen was en dat was toevallig zo. En dit is ook geen bied topic. De prijs van de cpu was een meeneemprijs. De prijs die ik voorstellde voor de combo was wel een vraagprijs maar met de bedoeling dat - indien hij die zou weigeren - hij dan maar gewoon de cpu moet kopen. Sorry voor de eventuele verwarring.

Dan moet je de topic aanpassen of een nieuw topic starten. Je hebt andere (extra) hardware verkocht dan dat de topic aangeeft, nu niemand anders de kans gegeven om een bod te brengen en misschien zelfs wat geld mislopen doordat er mensen zijn die wellicht meer hadden geboden voor die combinatie.

PM verkeer had slimmer geweest in dit geval. Ook niet 100% "correct" misschien, maar dan had je niemand voor de borst gestoten.

Natjim

Legacy Member
Geld is net overgemaakt.
Is het ook niet zo moesten er nog items werden toegevoegd dat ik voorrang had op meeneem,vermits ik als eerst al een meeneem bod op de cpu had gedaan?
Pakket verkoop ging dus toch al niet meer voor iemand anders en vermoed dat 230 toch zijn meeneem ging zijn moest hij het hier te koop hebben gezet,en meer dan de meeneem kan je toch niet krijgen.

AzzKickr

Legacy Member
Natjim zei:
Geld is net overgemaakt.
Is het ook niet zo moesten er nog items werden toegevoegd dat ik voorrang had op meeneem,vermits ik als eerst al een meeneem bod op de cpu had gedaan?

Nope. Anders zou het wel heel simpel en oneerlijk kunnen verlopen. Dan bied ik hier subiet een RAM moduleke aan voor € 15 en zeg, nadat iemand de meeneem heeft geboden, dat er nog nen hele PC aan vast hangt ook voor ne leuke prijs...

Ofwel worden alle items van den eerste keer correct en duidelijk aangeboden, ofwel start je een aparte topic, ofwel voeg je toe en geef je een eerlijke kans aan alle forumgebruikers.

Maar ik ga me er verder niet over uitspreken, is ook niet aan mij om de moraalridder te komen uithangen. Ik deel gewoon de mening van de medeforummers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan