Archief - HTPC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lapino

Legacy Member
  • Moncaso 320 HTPC case met ir remote
  • DVD speler/writer
  • ASRock 880GMH/USB3 moederbord
  • 2GB 1333-D3-N9 KVR
  • AMD X2 II240eAM3 2800 BOX 2M
  • Scythe Big Shuriken SCBSK-1000 cooler
  • 250gb 2.5" HDD
  • Nexus Value Compact Real Silent, 430Watt
  • Volledig geïnstalleerd (XBMC)

Is absoluut geen low budget HTPC'ke. Compleet stil (beste voeding die te vinden is, zeer goeie cpu cooler), ultrasnel en heel knappe case. Zijn ook niet allemaal onderdelen die je makkelijk in de lokale shop kan vinden. Weg wegens plaatsgebrek en te beperkte noodzaak aan échte htpc. Heeft hier al eens te koop gestaan maar is toen niet doorgegaan. Voor de snelle beslissers!


Minprijs: € 400

(wordt ook nog geleverd met 2 extra 40mm fans en 2 fancontrollers Zalman)

5093212076_74ced7fded_o.jpg

5092613125_744f2d7109_o.jpg

5093212212_db6fcb76a1_o.jpg

5093212256_75fc57e6ac_o.jpg

5093212310_9cb0492638_o.jpg

Marz

Legacy Member
'k Heb wel interesse in de voeding als je die apart wil verkopen ... ?

Iphigeneia

Legacy Member
Indien die case m-itx aankan, bod 60 euro.
(dit natuurlijk als je hem los wil verkopen, indien prijs te laag is hoor ik dit graag).

Assioso

Legacy Member
Spijtig, ik had anders wel intresse in de proc en cooler, mobo en eventueel voeding, dvd en ram... :p

Iphigeneia

Legacy Member
Assioso zei:
Spijtig, ik had anders wel intresse in de proc en cooler, mobo en eventueel voeding, dvd en ram... :p

Iphigeneia zei:
Indien die case m-itx aankan, bod 60 euro.
(dit natuurlijk als je hem los wil verkopen, indien prijs te laag is hoor ik dit graag).

Kijk, daarmee is alles weg :P

BitterBAL

Legacy Member
ik neem de onvermeldde gyration set dan maar weer? (remember?)

Marz

Legacy Member
Nexus Value Compact Real Silent, 430Watt

35€ exclusief

'k Heb mss ook interesse in een fancontroller, heb je daar wat meer info over aub?

lapino

Legacy Member
Marz, voorlopig geen aparte verkoop. Bij deze ook bump. Assioso, nog interesse?
Fancontrollers zijn Zalman Fanmate 2.

GizeH

Legacy Member
Kan daar een extra hd gewoon formaat in? Ik veronderstel dat deze geen vdpau ondersteund? Speelt vlot 1080p af? Heb je een idee van verbruik bij afspelen films? En ten laatste: vanwaar ben je? :)

lapino

Legacy Member
Extra hdd : ja
1080p : ja
Verbuik : geen idee, maar is zéér beperkt
Vanwaar be ik : Oudenaarde

MinM

Legacy Member
Ik maak een beter systeem voor de zelfde prijs als uw min. Je zit met een EOL cpu die volgende week aan dump prijzen zal aangeboden worden als je de 240 al kan vinden want deze is vervangen voor de 245 met beter vebruik en snellere clock. ASROCK budget mobo




http://www.alternate.be/html/produc...HARDWARE&l1=Moederborden&l2=AMD&l3=Socket+AM3 72.90

http://www.alternate.be/html/produc...l1=Processoren+(CPU)&l2=Desktop&l3=Socket+AM3 59.90

http://www.alternate.be/html/produc...?tn=HARDWARE&l1=Geheugen&l2=DDR3&l3=DDR3-1333 20 - 40 % = 12€

http://www.alternate.be/html/produc...?tn=HARDWARE&l1=Behuizingen&l2=Desktop+/+HTPC 119.90 - 40 % = 71.94

http://www.alternate.be/html/produc...?tn=HARDWARE&l1=DVD+/+Blu-ray&l2=DVD-branders 27€ - 40% = 16.2€

http://www.alternate.be/html/produc.../?tn=HARDWARE&l1=Harddisks&l2=IDE&l3=2,5+inch 80 - 40% = 48€

totaal +-150€

Prijzen 2de hands verkoop losse onderdelen aan 60% van nieuwprijs zonder mobo en cpu omwille dat volgende week LIANO zal gelanceerd worden en mobo en cpu gedumpt gaan worden aan spotprijzen.
Je hebt gewoon pech met lancering nieuwe cpu's en mobo van AMD anders had ik er misschien nog 200 tot 250€ willen voor geven. Maar volgende week vrijdag vind je deze cpu's en mobo's voor 10€ ofzo op 2de hands site's


Bodje van 100€, de naft sta ook ni goeiekoop en is een goed bod om te beginnen.

lapino

Legacy Member
Case, voeding, hdd enz zijn toch wel wat anders. Maar goed, voor dat geld hou ik 'm liever. Case alleen kost nieuw 250 euro of zoiets.

MinM

Legacy Member
lapino zei:
Case, voeding, hdd enz zijn toch wel wat anders. Maar goed, voor dat geld hou ik 'm liever. Case alleen kost nieuw 250 euro of zoiets.

ja uw case vond ik niet dus heb ik op hwi gaan kijken voor een htpc case met gold award
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan