Archief - HTPC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lapino

Legacy Member
  • Moncaso 320 HTPC case met ir remote
  • DVD speler/writer
  • ASRock 880GMH/USB3 moederbord
  • 2GB 1333-D3-N9 KVR
  • AMD X2 II240eAM3 2800 BOX 2M
  • Scythe Big Shuriken SCBSK-1000 cooler
  • 250gb 2.5" HDD
  • Nexus Value Compact Real Silent, 430Watt
  • Volledig geïnstalleerd (XBMC)

optioneel: ongeopende Gyration remote+keyboard

Is absoluut geen low budget HTPC'ke. Compleet stil (beste voeding die te vinden is, zeer goeie cpu cooler), ultrasnel en heel knappe case. Zijn ook niet allemaal onderdelen die je makkelijk in de lokale shop kan vinden. Weg wegens plaatsgebrek en te beperkte noodzaak aan échte htpc.


Minprijs: € 400

(wordt ook nog geleverd met 2 extra 40mm fans en 2 fancontrollers Zalman)

5093212076_74ced7fded_o.jpg

5092613125_744f2d7109_o.jpg

5093212212_db6fcb76a1_o.jpg

5093212256_75fc57e6ac_o.jpg

5093212310_9cb0492638_o.jpg

BitterBAL

Legacy Member
nog es officieel posten in navolging van de info-PM:

35 voor de gyration set

dzan

Legacy Member
Xbmc op ati gpu... al eens wat testjes gedaan met de zwaarde full hd content? Resultaten?

ShPonGle

Legacy Member
sterke interesse. Wat is de afmeting? Welke is de max resolutie? Ik veronderstel dat windows 7 x64 ook geen probleem is om er op te runnen? de PCI sloten op de foto zijn voor gewone pci kaarten vermoed ik, is er disk uitbreiding mogelijk (backup disk)? Hoe oud is het toestel? Op Full HD niet te veel lawaai hoop ik?

Indien de antwoorden in de lijn van het verwachte blijken, dan kan ik redelijk snel afhandelen.

lapino

Legacy Member
Bitterbal: komt eraan, nogal druk gehad

Assioso, ShPonGle: draait nu op Win7 64bit, afmetingen kan je wel vinden op site van case (zie beginpost), max resolutie is zelf te bepalen maar meestal ga je htpc toch op 1920x1080 zetten. Zijn low profile PCI kaarten. Disk uitbreiding kan zeker. Is nog geen half jaar oud (zou facturen eens moeten opzoeken). Toestel is totaal geruisloos.

ShPonGle

Legacy Member
allee kom dan, bod van 400€ op voorwaarde dat er relatief snel afgehandeld kan worden, plaats je een einddatum aub? thx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan