Archief - HTPC: phenom2 x4, 6TB hdd, SAT receiver

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

frensj

Legacy Member
Antec HTPC Fusion Remote Max ATX No PSU
OCZ Platinum DDR3 PC3-10666 2x2GB Dual channel kit
AMD Phenom II X4 905e 2.50GHz 8MB AM3 Box
MSI NF750-G55 Nvidia MCP72P, SATA2 RAID, HDMI
Antec Voeding TruePower Trio 550 - EC 550W
4 x Samsung 1.5TB SATA300 32MB, HD154UI
Samsung DVD-/+/RAM SH-S223C 22x/22x/12x Bulk (zwart)
TechnoTrend Budget S2-3200 PCI + CI module

Alles zit al ingebouwd en ik heb de facturen nog van eind 2009- begin 2010. Heeft amper opgestaan.

Afhalen in Wommelgem of ik breng hem desnoods zelf wel in groot-Antwerpen.
Minimum: 250€

ik sluit af zaterdag 28 januari om 12:00

frensj

Legacy Member
Geen flauw idee, nen decibelmeter heb ik niet hoor... die kast is gemaakt om geluid te dempen, de cpu is ne low voltage variant en de casefans zijn zelf te regelen (of uit zetten indien ge wilt) qua snelheid. De hdd's zitten ook bevestigd met rubberen rondellen tegen trillingsgeluid.

frensj

Legacy Member
Inside case:
24012012162.jpg

Outside case:
24012012161.jpg

DoubleYouIm

Legacy Member
welk os staat erop
afstandsbediening?
hdmi uitgang? full hd mogelijk?

frensj

Legacy Member
DoubleYouIm zei:
welk os staat erop
afstandsbediening?
hdmi uitgang? full hd mogelijk?
Er staat een semi geconfigureerde Mythbuntu op. De afstandsbediening hoop ik morgen nog te vinden in mijn vorig huis (ben uit mijn ouders hun huis vertrokken), maar eerlijk gezegd gebruikte ik een mini toetsenbordje met touchpad :)

hdmi; yes, full hd; uiteraard.

frensj

Legacy Member
murder inc zei:
verzend je ook ?
zoja wat zou dat kosten ?
zo nee, free up. ;)
Ik wil dat eventueel wel doen (kosten voor koper). Wat het gaat kosten weet ik niet zeker, maar ik ga hier voorlopig van 14 euro uit (site de post, 10-30 kilo).

Als het niet te ver is wil ik wel brengen, of misschien is ne meet in the middle mogelijk ofzo...

Mikkel

Legacy Member
frensj zei:
De afstandsbediening hoop ik morgen nog te vinden in mijn vorig huis (ben uit mijn ouders hun huis vertrokken)

Indien je de remote kan vinden wil ik wel mijn bod verhogen :)

DoubleYouIm

Legacy Member
Tomstar...als je alléén basseert op de itrader ..Tjah
buiten dat zou je beter wegblijven uit deze thread aangezien jij geen interesse hebt in dit toestel?
maar goed...

frensj

Legacy Member
Mikkel zei:
Indien je de remote kan vinden wil ik wel mijn bod verhogen :)

Ik heb spijtig genoeg de originele remote (nog) niet gevonden, wel die van bij de TT kaart. Heb ook het minikeyboard met touchpad teruggevonden, moest daar interesse voor zijn...

Dit is een iTrivia Palmkey, afstandsbediening sized keyboard met touchpad, echt een handig dingeske als ge het mij vraagt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan